Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger gode råde til SEO og forøgelse af trafik på webshop

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra taastrup
Tilmeldt 31. Jul 19
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

tak for dit brev, der er rigtigt meget at få lavet i weekend, tak for din hjælp :-)

kim
Fra taastrup
Tilmeldt 31. Jul 19
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Tak for din 100% ærlighed.

K
Fra taastrup
Tilmeldt 31. Jul 19
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

tak for dine tips.

Punkt 2 og 3, kan du anbefale nogle gode værktøjer til at udbedre det med f.eks.

Konkurrence er hår i dag, næsten på alle vare, tænkte vi ikke var så mange om budet, i forhold til vare til kvinder.

Hvad tænker du på "niche at placere dine varer i" ?

Ved god det er store konkurrenter, prøver lige nu at køre med bedre eller samme kvalitet vare som dem og med gode rabatter.

Tekst forfatter søger jeg efter !!

kim
Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi havde samme problem da vi startede. Så i stedet for at bruge en masse kræfter på f.eks. huer, så indsnævrede vi det til strikhuer, og ligger i dag midt på side 1.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra taastrup
Tilmeldt 31. Jul 19
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :
okay - godt tænkt, så skal jeg bare finde på et unikt ord for huer som igen andre bruger :-)
Fra Odense S
Tilmeldt 14. Jan 19
Indlæg ialt: 36
Fra  Advedia Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Nu vil jeg næsten ikke skrive noget som helst om selve siden da der er mange der har været inde på hvordan den kan optimeres og hvad man måske skulle gøre og gå efter.

Ift. din Google Ads, så siger min erfaring mig at når man får hjælp af Google supporten så bliver det ikke godt. De der sidder derinde er først og fremmest sælgere, dernæst rådgivere. Dvs. at deres primære fokus er at du bruger penge på Google Ads. Nu har jeg siddet med Google Ads i 6+ år og har haft hænderne i et par af de kontoer som de har sat op og der er oftest rigtig meget at komme efter ift. optimering.

Jeg tænker i hvert fald at sådan noget som Google Shopping (produktbilleder direkte på Google) ville være en god ting for dig og evt. også noget remarketing (bannere der følger efter brugeren, hvis de forlader siden uden at købe noget) for at fastholde den trafik du får ind på siden.

Når det kommer til manglende salg på siden kan der være mange grunde til det. Det nemmeste ville være at få adgang til dine data (Google Ads og Analytics) kigge det igennem og give en vurdering af hvor du kan optimere. Evt. installere brugeroptagelser op din hjemmeside for at se hvordan de besøgende opfører sig på siden. Om der er nogle steder man kan se at det går galt i købsprocessen.

Jeg giver dig gerne et opkald hvis du har lyst til det eller du kan fange mig på nick@advedia.dk eller på 42 33 64 24. Så kan vi kigge tingene igennem og du kan få råd til hvordan du bedst kommer videre ud fra dine data :-)

Uanset hvad ønsker jeg dig alt held og lykke med det! :D

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)