Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danskere med erfaringer på Amazon?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jul 19
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino,

Jeg skriver fordi jeg sjældent hører om andre danskere som har forretnigner på Amazon?
Jeg sidder selv med en del FBA og MBA og har arbejdet med det i godt og vel 1 år og tjener en rigitg fin passiv indkomst efterhånden da mine listings er modnet og har gode best seller ranks.

Er der andre der har prøvet kræfter med Amazon og hvad tror i fremtiden bliver med det danske marked?
Er en privat ejet E-commerce store stadig vejen frem eller skal man begynde at spekulere i en Amazon.dk ?

Tilmeldt 29. Jul 18
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg følger lige med her, da vi også går og tænker i disse baner. :)

RoomForMore.dk | Boligindretning, plakater, knager, spejle, borde, stole, tæpper, puder - kort sagt alt til boligindretningen | RoomForMore.dk

Fra København N
Tilmeldt 4. Aug 16
Indlæg ialt: 19
Fra  MilliontreeInc MTI Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv overvejet Amazon da jeg nuverende også sælger på Ebay :-) 

bumper tråden og håber du får et rigtigt svar fra en med Amazon erfaring 

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 551
Fra  HD Trading Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

spændende at du har fået gang i salget på Amazon, vil gerne følge med i tråden

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Tilmeldt 21. Jul 19
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja det er virkelig en super nem platform at hurtigt komme igang på!
Igennem "Merch by Amazon" er der ingen omkostninger forbundet så alle kan principielt komme igang.
Derudover er FBA "Fullfillment by Amazon" meget spændende da det virkelig nemt kan automatiseret så snart du har lavet din listing og begynder at få salg. Amazon står for alt fullfiment dvs. lagerføring, forsendelse og kundesupport og jeg kan automatisk genopfylde lageret når jeg har solgt et hvis antal.
Derfor er der faktisk intet arbejde forbundet med det længere - kun når jeg laver nye listings og research.

Super fin passiv indkomst der slår min SU gange meget, men der åbenbart er meget få danskere der benytter sig af det?
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)