Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gennemgang af affiliate site

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jun 14
Indlæg ialt: 4
Fra  Nobly Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer


En kammerat har lanceret et nyt affiliate website og har spurgt om feedback. Derfor tænkte jeg at jeg lige så godt kunne få jeres kyndige feedback med også. 

Sitet hedder 4shoppers.dk og her har i linkhttps://4shoppers.dk 

Sitet er stadig under opbygning, men det er altid godt at være tidligt ude og få feedback fra start af. 

Alt konstruktiv feedback modtages gerne :D 

På forhånd tak.

Mvh

Christoffer Nielsen 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer, jeg har løst gennemgået sitet:

Indhold/UI

1. Herografikken er meget stor og der går næsten et helt skærmbillede (en "fold") før der kommer billeder af produkter. Jeg ville nok skære noget ned for heroen, så kunderne ser billederne tidligere. Eller lave hero til produktvisning, ligesom her: https://www.elgiganten.dk/

2. Generel gennemgang af produktbilleder ville være godt, mange billeder er dårlig kval, ligesom her (zoomet og uskarpe). /product-category/usb-flash-lagring/

3. Produkttekst er på svensk: /product/flash-drev-usb-2-0-16-gb-sort/

4. Tænk over hvordan du præsenterer varelister, kunderne ser det første billede på denne liste. /product-category/usb-flash-lagring/ Varen hedder ikke noget med Verbatim, bare "flash" og billedet er ringe. Vær 100% sikker på du præsenterer mest søgte/mest solgt/populære/på lager som det første. (som default sortering), og sørg for præsentationerne af det som kunderne ser som det første er top-tunet.

5. Flyt SEO-delen af teksten ned under på varelisten, split teksten i to, hav kun det væsentlige konstruktive/brugbare tekst for kunden som øverste del, så man kommer hurtigere frem til billederne. Kunden får ikke noget ud af at læse om : "Dette er dog ikke det eneste du finder af elektronik her på siden. Vi har også et stort udvalg af diverse ladekabler, højtalere og pærer til dine lamper." <- Det er SEO. UX og SEO er ikke et mix af begge.
/product-category/elektronik/

6. Jeg kan se du har PH lamper /product/ph-3½-2½-bordlampe-messing-louis-poulsen/ Når jeg søger på PH, kommer der alt muligt andet op, søgningen skal nok lige have et tjek. /?s=PH+lampe&product_cat=0&post_type=product

Teknik:

På den tekniske side, skal du nok stoppe med at installere flere moduler, du er allerede way over top med 1.45 sekunder ren javascript-afvikling.

Tilmeldt 27. Jun 14
Indlæg ialt: 4
Fra  Nobly Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for feedback pbille. 

Det kan helt klart bruges og jeg sender det videre. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)