Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomheders sociale og samfundsmæssige ansvar

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Jeg har startet et projekt der samler data fra en lang række partnere og visuelt viser en virksomheds CSR-tiltag. Det kan eks. være hvis en virksomhed støtte en bestemt organisation som røde kors, sponsorerer et fodboldhold eller giver tilskud til andre generelt. 

Siden har fået 370 deltagende virksomheder her den første 1.5 måned, men jeg kunne utrolig godt tænke mig noget konkret feedback på både koncept, brugervenligheden på siden og design generelt så jeg kan optimere og/eller ændre siden til det bedre.

Jeg håber på en masse konstruktiv kritik!

Siden kan ses her: https://ecsr.dk/

Rigtig god sommer og mandag til jer alle!

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har 370 deltagende virksomheder - hvorfor spørger du ikke dine kunder?

Kunder giver altid bedre og mere valid feedback - samt relevant feedback i forhold til det, som de oplever som brugere kontra folk, som ingen interesse har i det.

Jeg ville klart etablere et brugerpanel, som kunne give dig feedback.

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming

Kender du et system man kan bruge til dette? Eller tænke du manuelt at oprette en brugergruppe? :-)

PFt

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan,

Kontakt 20 af dine kunder og få 10 mennesker med i en brugergruppe. Hvis din forretningside er bæredygtig, så vil folk også gerne hjælpe.

Mvh Flemming

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)