Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncørudbyder løber fra aftale...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 148
Fra  Swingcar.dk - Drøn sjovt legetøj til børn Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Kort:
En annoncørudbyder vil alligevel ikke levere mit banner-annonce på sit site, på trods af at jeg har en mail med hans tilbud i. Hvordan skal jeg reagere på det?

Langt:
Ja sælgeren havde åbenbart ikke sit bagland i orden da kan solgte en 1000 klik-annonce til mig. Og firmaets undskyldning for ikke at ville bringe min annonce er at "det fremsendte materiale ikke er i orden"! Jeg får med stort besvær trukket ud af ham, at for at det kunne være godt nok, skulle det være "et billede af en nøgen pige, så kommer der mange klik" (sagt med et glimt i øjet tror jeg), men vi sælger legebiler til børn så at mit banner handlede om det, burde jo ikke overraske dem. Problemet er at de ikke kan afvikle de 1000 klik på en uge og så har de solgt for billigt til mig - syntes de.

Min egen holdning er at har man lavet en for ringe aftale er det bare ærgerligt, så må man stå ved den som et mandfolk. Men jeg kan jo ikke rigtig tvinge dem til at levere de her klik, når de nu ikke vil.

Skulle jeg mase på, eller bare glemme dem?

Mvh/Kjeld

Har du set den nye alu løbecykel fra Puky?

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:17

Som i enhver anden henseende er de bundet af aftalen. At det så er en dårlig aftale er deres problem, med mindre den er så dårligt at du burde have indset at der var noget galt. Så efter min bedste overbevisning er de i den grad forpligtiget til at levere kampagnen til dig under de aftalte vilkår.

/Peder 

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Jun 07
Fra  Swingcar.dk - Drøn sjovt legetøj til børn Skrevet kl. 15:20

Vi har nu aftalt at de anbringer et tekst link sammen med top banneret. Det skulle betyde at de 1000 klik kommer lidt hurtigere og dermed ville aftalen være mere spiseligt for dem.

Det ender så med at jeg får mine 1000 klik til den aftalte pris, selv om der kommer til at køre lidt hurtigere - og at en vis tidshorisont ville kunne brande lidt bedre - så bør jeg nok alligevel være tilfreds med aftalen, tror jeg.

Mvh/Kjeld

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:30

Tja. Det er squ altid rarest hvis man kan finde et kompromis. Men på den anden side, så havde du sådan set ret til det du i sin tid fik tilbudt. Men på mange måder så tror jeg det kan være væsentligt mere interessant for dig at bevare de gode relationer med leverandøren end hvad du kunne have fået ud af aftalen yderligere.

/Peder 

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Jun 07
Fra  Swingcar.dk - Drøn sjovt legetøj til børn Skrevet kl. 15:45

Enig - at kunne tale sammen i morgen også er altid værd at gå efter.

Mvh/Kjeld

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)