Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping i USA (Regler?)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 280
Fra  ... Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Der er et hav af muligheder ift. dropshipping i USA. Både ift. webshops som gør i dropshipping, marketplaces (ie Amazon), men også selve dropship virksomheder, som tilbyder hele løsningen fra pakning af ens vare til forsendelse.

Min ydmyg virksomhed, fik ben at gå på, da jeg begyndte at tilbyde dropshipping, så selvfølgelig ser jeg noget ekstra potentiale i at kunne tilbyde min vare på de breddegrader.

Varen er dog for tung til at blive sendt fra DK til US, så varen skal laves der ovre og det ser jeg heller ikke nogen hindring i. Men jeg er i tvivl om lovgivning indenfor det område.

Det jeg ved, er:

- Varen skal laves i US

- Den skal ligge på lager i US (Hos en dropship virksomhed)

- Den skal sendes fra et lager i US, til en slutkunde i US

Skal jeg registrere en virksomhed i USA, eller er det ikke nødvendigt når det er ydelser jeg køber fra US virksomheder (Fremstilling, lagerhotel, forsendelse)

Tilmeldt 11. Jun 19
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

En af de vigtigste ting, er at du skal have styr på returneringer, da kunderne ikke skal sende til DK - så ville det give mening at have en afdeling i usa, eller en aftale med et firma, der kan hjælpe dig med det.

www.goloan.dk - Lad bankerne slås om dig

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Johannes Hyldahl Thomsen:
Skal jeg registrere en virksomhed i USA, eller er det ikke nødvendigt når det er ydelser jeg køber fra US virksomheder (Fremstilling, lagerhotel, forsendelse)
jeg kan ikke grænserne for omsætning - og mener de kan variere fra start til stat tilmed - men generelt ja - hvis du driver virksomhed i USA så vil du skulle registreres, bl.a. fordi der jo i USA er VAT i form af local tax i hver stat - og den omgår man jo hvis man producerer og sender internt i USA uden at være VAT registreret - Men - grænsen for hvornår kan jeg ikke. Jeg mener dog du skal være registreret for local sales tax i den stat du har dit lager - med mindre det er et fulfillment center som står for faktura til kunden og angiver salestax og du bare får provision

Jeg har set en anden svare på det herinde - men desværre en som ikke er med så ofte mere. Prøv at gennemløse shopify on det med at dropshippe inden for USA https://www.shopify.com/guides/dropshipping/starting-your-business

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Jul 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :
You need to get a company that can help you out in USA, because it will help you reduce cost and fare charges as you are targeting US market.

For your query about if you need to register a company in the US or not, my advice would be to get one registered as it will help you in long run. Laws in US for dropshippers are pretty tough and government make sure that you follow them.

So its better to make some big steps in start to survive in the long run.

For further assistance on dropshipping you can check the guide on "how to start dropshipping" available on withintheflow
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Johannes, 

Først og fremmest ville jeg spørge Ambassaden eller det konsulat hvor dine produkter teknisk hører til.

Ejeren bag youtube kanalen IRS Medic er den mest kompetente jeg nogensinde har haft kontakt med omkring de helt sindsyge amerikanske skatteregler om global beskatning af dig som du kan risikere at falde under hvis du får den dårlige ide at få arbejdstilladelse i USA på et tidspunkt.

Jeg vil også kraftigt råde dig til at få hjælp fra store revisionsfirmaer og være sikker på at få super rådgivning.

En simpel vej uden om dette kunne være at give et cut til en i USA og få licens/provision.... så du kan holde dig fra at falde under IRS regler.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)