Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til markedsføring af design af logoer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jul 15
Indlæg ialt: 54
Fra  Con São Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino-netværk

Jeg designer logoer til rigtig billige penge, efter et nyopstartet koncept, som medfører at vi er de billigste på markedet.

Problemet er, at vi kun kan finde ud af design, men er knap så gode til at markedsføre produktet. Min designer og jeg søger derfor hjælp til denne del. Hvem skal vi have fat i? Er det måske dig?

Mvh Oliver
Keller & Vejs Design

Fra Odense S
Tilmeldt 14. Jan 19
Indlæg ialt: 36
Fra  Advedia Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oliver.

Hvad havde I tænkt ift. markedsfæring for der er jo mange forskellige indgangsvinkler til det? Samtidigt er det også et spørgsmål om ambitionsniveauet og økonomien.

Jeg kan bistå med markedsføringBing og Google Ads, samt hjælp til SEO, opsætning af Google Analytics, sporing, etc. Men alle disse ting kræver en hjemmeside og der kan jeg desværre ikke være behjælpelig :-)

Tag gerne fat på mig på nick@advedia.dk eller på 42 33 64 24, så kan vi i hvert fald tage en samtale om hvilket behov I har. Jeg har også forbindelser til folk der kan lave en hjemmeside forholdsvis billigt, hvis det er det der er behovet.

God dag!

Nick

Fra Ørestad
Tilmeldt 10. Apr 19
Indlæg ialt: 53
Fra  visibility.group Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

FarD:

Kære Amino-netværk

Jeg designer logoer til rigtig billige penge, efter et nyopstartet koncept, som medfører at vi er de billigste på markedet.

Problemet er, at vi kun kan finde ud af design, men er knap så gode til at markedsføre produktet. Min designer og jeg søger derfor hjælp til denne del. Hvem skal vi have fat i? Er det måske dig?

Mvh Oliver
Keller & Vejs Design

Hej Oliver,

Det lyder super spændende!

Der er mange vinkler I kan gribe fat i, når det kommer til markedsføring af jeres brand. Adwords, sociale medier, content marketing og jeg kunne fortsætte i evigheder. 

Jeg vil meget gerne høre jer ad, hvad jeres tanker er, planer og hvordan I ønsker at markedsføre jer selv. På den måde finder vi den bedste strategi.

Både dig og din partner er mere end velkommen til at skrive til mig via Frederik@visibility.group - Så ser vi på det. :-) 

visibility.group | SEO løsninger | Tekstbureau | Reklamefilm | Grafisk design

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)