Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mentor søges!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 5
Fra  ReDecor ApS Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med-Aminoer

Jeg søger en mentor - kort og godt... 

Hvedebrødsdagene er ovre og jeg er kommet ind i en ond cirkel af regninger og need-to-do's...

Vi er godt nok 2 ejere, men vi har hver vores kompetencer og jeg har efter en lang periode med regnskab og fejlslagen markedsføring tabt min mojo et eller andet sted. Så jeg søger en der har været turen igennem før, og meget gerne en der har udviklet sin forretning fra hobby til fuldtid, da det er og altid har været mit mål.

Så er du den der har erfaring og gode konstruktive kritiske briller på, og har du lyst til at dele din viden med mig, så hører jeg gerne fra dig.

Branchekendskab vil være en fordel - Indretning, brugskunst, interiør, tasker og møbler - Vi har udelukkende en webshop.

Mange hilsner fra Sally.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12650
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Kan du ikke uddybe hvad du mener med en lang periode med regnskab og fejlslagen markedsføring?  Laver du/I selv regnskab?

Hvad er grunden til at I har et varesortiment der spender lige fra indregning til beklædning uden nogen egentlig fokus?  Hvor får I jeres vare fra, danske grosister eller egen import?  Sælger i kun via webshoppen?  Tjener I penge på nuværende tidspunkt?

Hilsen

Ravn

Fra Horsens
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 5
Fra  ReDecor ApS Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Vi har revisor på, men fordi det var første regnskab med 2 webshops (det er kun den ene jeg søger mentor til) og 2 holdingselskaber, var der en del at gå igennem, og den del har jeg selv stået for.

Vi har satset forkert på et bureau der skulle hjælpe os med markedsføring på primært facebook, men det har givet et minimum antal salg og en masse brugte annoncekroner og honorar til reklamebureauet. Alt i alt har vi haft et dalende 1. halvår i 2019 og det har bare taget hårdt på mig.

Vi køber vores varer hos primært danske grossister. Den eneste form for beklædning vi har er forklæder, som hænger sammen med lædervarerne i form af tasker.

Vi har startet bredt ud, og er lige nu ved at finde tilbage til det vi havde som vision fra start af, nemlig indretning med fokus på recycling og upcycling. Vi vil gerne sælge lækre ting til hjemmet, og gerne gode loppefund, restaurerede møbler og tilbehør til gør-det-selv projekter, så vi får udbredt interessen for at give nyt liv til gamle ting. Vi har kun webshop, men vi har også salgsopslag på facebook, dba og guloggratis.

Vi har endnu ikke trukket penge ud og shoppen har været i gang i 1,5 år sideløbende med vores fuldtidsjobs.

Jeg håber det giver et bedre billede af hvad vi laver.

Mvh. Sally

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)