Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af Café

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg har gået med et idé at åbne et café. Da jeg har drømt om det hele mit liv.  Er der nogen herind der har lidt erfaring med den brance. Og hvad skal man have i startskapital, hvis jeg skal lave det fra bunden af. Er det et hård brance?

Det skal være hyggeligt sted, med drikkevar, mad (måske hjemmelavet is) Håber der er nogen der kan guide mig lidt i det her, da jeg er ikke så meget ind i det, endnu :)

TAK !!!!

Tilmeldt 24. Oct 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:37

Hejsa

<lige et par spørgsmål til dig:

Har du kendskab til branchen?

Er du meget risikovillig?

Hvad siger din famile til at du skal være meget væk?

Tilmeldt 28. Feb 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:08

Hej

Jeg har ikke kendskab til branchen.

Om jeg er risikopvillig, hmm ikke 100%

Tilmeldt 5. Mar 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:18

opstart af cafe kan være en omkostnings ful afere...du skal være indstilet at arbejder mange timmer . og skel have start kapital... jeg har en del kenskab til dene branche da jeg sælger udstyr til cafeer samt udstyr  til framstiling af hjemelavet italiensk is....så hvis du har en stør go på mod så synes jeg du skal springer i det.... 

sory for steve fejl    Indifferent

Fra Åhus
Tilmeldt 31. Jul 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:16

Hejsa,som sagt er der mange fald grupper ved at starte Cafe/resturation op.Har selv starte 3 cafeer og 2 bar op over de sidste 7 år.Er lige nu ved at starte et konsulet virksomhed op som hjælper folk på vej og ikke lave de samme fejl.Dette kunne være en mulighed for dig.

Vi som virksomhed hjæper dig med at indhente tilladers - forhandler husleje kontrakter-leverdøraftaler ovs.Vi følger jeres virksomhed over en periode på 3-6 mdr.

Mvh

lockhart consult

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)