Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af restparti af air beds / chillout bags

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Da det er blevet tid til at få plads til nye projekter, sælger jeg mit restparti af de populære chillout beds/ air beds til under indkøbsprisen. De fungerer som en air sofa eller lounger stol afhængig af hvor meget luft der fyldes i dem. Disse airbeds er den tredje og bedste generation af air beds og er lavet i Ripstop nylon med vævede forstærkning der gør 
det svær at rive dem i stykker - de er derfor særdeles slidstærke og kan bruges på flere typer underlag. Air beds'ne har en kvadratisk ryg hvilket gør dem mere komfortabel end den oprindelige ”banan” form, hvilket også gør dem meget lettere at fylde, da de kun har en åbning imodsætning til den oprindelige udformning, der havde 2 ”munde”. Sidst men ikke mindst så har de plads til opbevaring med deres 2 side lommer.

Jeg ligger tilbage med små 150 stk. i alt, primært sort men også farvede som gul, orange, lilla, rød og lyserød. Restpartiet sælges til kr.: 50,- ex. moms pr. stk såfremt det meste af partiet købes.
Jeg redelegerer websiden; www.reeloader.dk (webshop lukket ned), logo, alt salgs og markedsførings materiale samt alle produktbilleder sammen med salget af restpartiet med i prisen, så den kan linke direkte videre til opkøberen, såfremt du har interesse i dette.

Den smarte air bed er løsningen til mange glade stunder og oplevelser under hele sommeren. Tag den med overalt... med sine 1,5 kilo er selv en 6-pack tungere!

🎧 Årets musikfestivaler

🏖 Stranden

☀️ Ferien

🌱 Kolonihaven

🎬 Sommerbio 

💦 Poolen

🏕 Camping 

🌳 Parken og meget mere...


Side 1 ud af 1 (1 indlæg)