Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværk 2008 - anyone?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg har fået nyhedsmail om, at iværksættermessen Iværk 08 nu er sat i gang, planlægningsmæssigt. Endda med Martin Thorbog som foto-blikfang og Amino som et af "lokomotiverne" for at tiltrække både besøgende og udstillere.

Tidligere har det været nævnt, at Amino skulle lave en stand igen. Og når Amino nu bruges i markedsføringen, vil jeg antage, at det igen bliver til aktiv deltagelse. Denne gang er der endda tid til at planlægge det ordentligt. Er der nogen, der kender til forholdene omkring Amino-deltagelse? Hvem sidder med ansvaret og beslutningerne (bortset fra Thorborg), som kan sige "go" eller "no go" til det? Er det overhovedet noget, der skal løses i plenum? Og hvis "ja", mon ikke det så var med at komme i gang og skabe en idé-rugekasse, der kunne føde et solidt projekt, til gavn for Amino?

Hvem har erfaringer fra sidst?

 

MVH
Peter 

Keep away from people who try to belittle your ambitions Mark Twain ---- Ny hjemmeside på vej. Så bliv ikke skræmt af det, der ligger der lige nu.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har gode ideer eller lignende, så er jeg sikker på at du er velkommen til at sende en mail til anja@amino.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis vi "bygger" en konkurrence så vil jeg gerne levere 4 gratis mentortimer til projektet.

De kan bruges frit. Lige fra markedsundersøgelse til sparring og hjælp til opsætning af AdWords kampagne + en gratis Søgeoptimeringsrapport.

Venlig hilsen, Christian

Fra Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :


Tak for info,Brian. Jeg prøver at søsætte en idé hos hende.

 MVH
Peter

Keep away from people who try to belittle your ambitions Mark Twain ---- Ny hjemmeside på vej. Så bliv ikke skræmt af det, der ligger der lige nu.

Fra Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

 Tak, Christian. Det lyder godt. Jeg følger Brians opfordring og mailer til Anja fra Amino for at skubbe til processen. Hvis det bliver i centralt Amino-regi, at messen arrangeres, vil jeg tillade mig at give din henvendelse videre.

 MVH
Peter

Keep away from people who try to belittle your ambitions Mark Twain ---- Ny hjemmeside på vej. Så bliv ikke skræmt af det, der ligger der lige nu.

Fra København
Tilmeldt 17. Feb 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Rent umiddelbart lyder det ret interessant. Nogen idé om hvad det kan koste at komme til sådan et arrangement, bare som besøgende altså.

Webudvikler og stor fan af god øl og mad

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

billetterne lå på omkring 70 kroner, men der var rigtigt mange fribilletter i omløb, så hold øje med Amino, så kommer du nok gratis ind.

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din besked om tråden her, Peter.

Jo, Amino skal skam aktivt med på messen igen i år. Vi er ikke gået i gang med planlægningen endnu, men som Brian har gættet, er konkrete forslag meget velkomne på anja@amino.dk - og også gerne i debatten her, selvfølgelig. Smile

~
Anja

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså, jeg kan ikke finde noget om Aminos stand - er der brug for frivillige hænder eller er der ikke?

Jeg tager gerne en tur på tværs af landet for at yde en indsats, men gider ikke køre så langt for bare at gå rundt og kigge på de andre...

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Her: http://www.amino.dk/forums/t/39356.aspx :-) Du skal være meget velkommen på holdet!

Vi har ikke nogen "aktiviteter" som sådan andet end at vi har en ekstra stand med fokus på Virksomhedsbørsen, og så skal der deles en hulens masse krus ud!

~
Anja

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)