Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hostingudbyder fejlet og nu er vi lukket ude fra vores server, hvad nu?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Mar 19
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg håber mest af alt at finde et rigtig godt råd til hvordan jeg får vores problem løst frem for at brokke mig og hostingudbyderens løjnagtige sælgere.

Efter at have flyttet vores mobilbredbånd fik lovning på en fast public IP adresse og fik skriftligt bekræftet at denne var på plads nu.

Efter det var på plads gik jeg ind og blokkede vores server til kun at respondere på udbyderens statiske IP!

Det hele virkede fint indtil lyne slog ned i en af det interne routere der så blev skiftet ud og udbyderens's router blev genstartet, så skiftede IP adressen.

Nu er vi så låst ude af serveren. Hosting selskabet ligger i Tyskland og de kan ikke hjlælpe. Udbyderen har arbejdet på problemet siden i Mandags og kører kun i ring, der kommer ikke rigtig nogen løsning på sagen.

Vores anden mulighed er nu at få en Advokat på som hjælper os med at få frigivet serveren nede i Tyksland, få den fragtet til Danmark og så få et eller andet geni til at fjerne den IP adresse den er låst til.

Det er situationen, er der nogen der har forslag til hvad man ellers kan gøre, hvilket firma er skrap til det her i Danmark? Vi er ikke på lavbudget her så vi kan godt betale for en professionel service.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig kan i betale jeres datacenter i Tyskland for at lave remote hands og smide den i rescue mode med en KVM slået til :) hvis datacenteret ikke kan boote rescue og sætte en KVM til på serveren, så burde i ikke have infrastruktur eksternt hos den given udbyder til at starte med.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 28. Mar 19
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

jep, vi fik KVM sat på den og et firma (komplex-it) til at klare det på 1 time. Vi er lettede og det er sidste gang at vi tager udbyderens salgskonsulenter alvorlige, de er en joke.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt at du fik løst udfordringen.
Da dit oprindelige indlæg var i strid med Aminos regler om at hænge navngivne virksomheder eller personer ud, er navnet nu fjernet.
Alternativt skulle vi slette dit indlæg. Problematikken, og Lucas' svar kan hjælpe andre. Derfor anonymisering af dine to indlæg. :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)