Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web shop med salg af børnetøj.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Min kone og jeg, har gennem flere år, været ved at starte en web- shop med salg af børnetøj, men er aldrig kommet videre. vi ville da gerne høre om der er nogle med nogle anderledes idder eller f.eks. tøj mærker som ikke er i DK. .

Til at starte med skal det drives Deltid / Fultid, den ene på fuldtid og den anden på deltid, vi vil gerne være anderledes end alle de andre børne web-shops.

Evt. ideer til hjemmeside. eller steder hvor man kan finde nogle udbydere af færdige lavet shops. det skal ikke være en dk siden men com siden.

Hvis der er nogen herinde som har gjort noget ligende, som vil dele erfaringer, om start omkostninger.

På Forhånd Mange Tak. 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:13

Jeg håber i har undersøgt jeres konkurrenter grundigt inden i kaster jer ud i det her, i kaster jer direkte ind på et efterhånden ret tæt besat marked.

Alene antallet af indlæg på amino der omhandler webshops med børnetøj ville næsten gøre mig betænkelig ved at skulle kæmpe mig ind på dette marked, især hvis man ikke har en stor erfaring omkring handel på nettet og salg af børnetøj i baghånden.

Der er en hård kamp om kunderne efterhånden.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:47

Hej

Vi har for en kunde lige lavet/er igang med at en shop i det markede i vil igang med, og til det har vi brugt DanDomain, som er en af de mest solgte systemer herhjemme, fantastisk support, sikkerhed, fleksibilitet og så kan man selv bestemme designet og det er meget nemt at opdatere osv..

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 14:52

Jeg skal gerne hjælpe med en unik webshop baseret på et open source system.

Skriv en mail til email@redweb.dk med de funktioner og lidt om jeres forventninger og så skal jeg gerne give et uforpligtende prisoverslag på opgaven.

Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:59

Mange tak, for svarene,  tror vi ville vælge dandomain, da det også er billigt. og nemt at bruge.  

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 17:28

pas på med Dandomain... det er billigt i starten, men skal du til at have deres udvidelser, som du i det lange løb får brug for, så kan det komme til at koste mange penge i måneden... men Dandomain er stabilt, så måske det er godt givet ud... 

Find en masse god inspiration og information om det at starte en webshop i bogen Webshop Hvordan 

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 12:57

Hej AV1909

Har I defineret, hvordan I vil adskille jer fra markedet, da jeg vil give de andre læsere ret vedr. konkurrencen på dette marked.

Er det tættere dialog med hver enkelt kunde

Er det børnetøj til bestemte aldre.

Er det funktionelt tøj

Er det prisen

Er leveringstiderne

Er det custom - designed børnetøj

Er det økologisk børnetøj

Er det børnetøj fri for phtalater (puha det var svært at skrive)

Er det udetøj til børnene

Nå men held og lykke med det.

Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 14:31

læs hele den her tråd, tænk lidt over det - og hvis du stadigt vil starte en børnetøjs bix, så læs den igen :)

www.onapp.com

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)