Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger WordPress udvikler/programmør og partner til nyt Startup eventyr

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Oslo
Tilmeldt 3. Feb 13
Indlæg ialt: 57
Fra  Fonvig Group Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er :) 

Jeg har en lille drøm om at starte Danmarks største WordPress Forum og til trods for mine stærke evner i WordPress, kommer jeg til kort når det gælder det meget tekniske som CSS, HTML, API og andet kodning mv. som skal til for at lave de funktionaliteter og automatiseringproccesser jeg ønsker  for at få den perfekte platform.

Samtidigt ville det være et kæmpe plus om du havde evner og erfaring med disse WordPress plugins:

- bbPress
- Ultimate members

Idéen er kommet nok udfra samme grundlag som "Startupcentral" - Med et stigende antal iværksætter (og for mit vedkommende; antal hjemmesider) og som forhåbenligt forsat vil blive stigende - Har jeg savnet og manglet er ordenligt Fora

Platformen vil være gratis at være medlem af og benytte, indtjeningen vil ligge i sponsoret indhold, affiliate links, webinar og betalte guides mv. 
Hjemmesiden er det jeg vil kaldes "undervejs" - og netop derfor søger jeg en partner og udvikler til at komme i mål og drive WordPress Forum sammen med.

Kort om mig:

Jeg har arbejdet med WordPress, online markedsføring (særligt SEO) og iværksætteri de sidste 5 år. Særligt ligger mit fokus på søgemaskineoptimering, content marketing og salg. Jeg driver også indsamlingsportalen "Samlind" med en anden forretningspartner og har et andet startup kaldet GoMeal i støbeskeen, men på pause.

Du kan kontakte mig på mail: Steffen@wordpressforum.dk eller herpå Amino

Med venlig hilsen
Steffen Fonvig

Steffen Fonvig | Stifter af Fonvig Group

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det synes jeg er et meget godt initiativ......... men (der er altid et men).

Vil den blive brugt? Der er jo support forums til hvert enkelt plugin / theme til WordPress osv. Godt nok på engelsk, men kan de fleste mennesker ikke engelsk i dag?

Lad mig høre hvad du tænker.

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen,

Jeg antager at din plan er at dette projekt skal være på domænet wordpressforum.dk?

I så fald skal du være opmærksom på at du overtræder Auttomatics Trademark Policy fordi du inkluderer "wordpress" i dit domænenavn.

Du kan læse mere om det her, https://wordpress.org/about/domains/ og her https://wordpressfoundation.org/trademark-policy/.

Hvis du for eksempel prøver at gå ind på wordpress.dk vil du se at dette viderestiller til wp-danmark.dk af præcis den samme grund. Du kan læse Marks beretning om skiftet her: http://wp-danmark.dk/blog/2011/08/08/domaeneskift-fra-wordpress-dk-til-wp-danmark-dk/.

Held og lykke med projektet!

Mvh. Lars

Fra Oslo
Tilmeldt 3. Feb 13
Indlæg ialt: 57
Fra  Fonvig Group Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim!

Tak for din respons og ja der findes bestemt support for hvert enkelt plugin, men vi vil fokusere på (som du selv skriver) et Dansk forum. Ikke at engelsk er det sværeste, men alligevel - specielt når det bliver teknisk. 

Samtidigt vil vi fokusere på de mest nødvendige guides, indstillinger mv. - samt give nye WordPress udviklere (ofte små selvstændige) en bedre skræddersyet vejledning. Eksempelvis arbejder vi på en komplet guide: sådan laver du din egen hjemmeside A-Z med alt fra domæne og webhotel hvor vi forklarer hvorfor eksempelvis alle DK-domæner ligger hos DK-hostmaster (en ting jeg har oplevet hios mange kunder er at de glemmer at betale deres DK-hostmaster og deres hjemmeside går derfor ned) og det høres måske dumt ud for mange, men jeg har oplevet det med mange af mine kunder og det er pga. manglende information mv. 

Men jeg forstår dine points, helt sikkert og det vil blive svært at trække folk fra facebook også - men hvis platformen er god nok, så burde de være muligt. 

Og igen, tak for din respons.

Steffen Fonvig | Stifter af Fonvig Group

Fra Oslo
Tilmeldt 3. Feb 13
Indlæg ialt: 57
Fra  Fonvig Group Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars!

Denne er gået os helt forbi og jeg tager hatten af for din respons!

Dette er klart noget vi skal efterleve og jagten er nu gået ind på et andet domænenavn! :) 

Steffen Fonvig | Stifter af Fonvig Group

Fra Bredebro
Tilmeldt 5. Feb 19
Indlæg ialt: 28
Fra  Web-Line Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne høre mere omkring hvad du søger i en partner og hvad der partneren kan forvente af udbytte?

Skriv en mail til mig.

Mvh Bjarke

Fra Oslo
Tilmeldt 3. Feb 13
Indlæg ialt: 57
Fra  Fonvig Group Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får sendt en mail afsted snarest!

Steffen Fonvig | Stifter af Fonvig Group

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)