Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overførsel fra ApS konto til privatkonto?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jeg godt overføre penge fra min ApS konto til min privatkonto, for at betale virksomhedsudgifter?

Jeg venter på kreditkort til virksomheden, og har ikke lyst til at lade det trække længere og længere ud. 

Er der en måde hvorpå dette kan lade sig gøre?

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du betaler fra privatkonto FØRST som udlæg - og kan så overføre præcis det fra ApS til privat - aldrig overføre først - altid kun når du har haft et udlæg

Bogføres som udgiften mod mellemregning i egenkapital (kortfristet gæld) og så fra gæld til bank når du flytter til dig selv til slut

vh John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Du betaler fra privatkonto FØRST som udlæg - og kan så overføre præcis det fra ApS til privat - aldrig overføre først - altid kun når du har haft et udlæg

Bogføres som udgiften mod mellemregning i egenkapital (kortfristet gæld) og så fra gæld til bank når du flytter til dig selv til slut

vh John Hannover 

Det vil ikke rigtigt fungerer, det vil kræve at jeg sælger små 30.000 i aktier for at kunne dække beløbet først.

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel:

Cookie - John Hannover:

Du betaler fra privatkonto FØRST som udlæg - og kan så overføre præcis det fra ApS til privat - aldrig overføre først - altid kun når du har haft et udlæg

Bogføres som udgiften mod mellemregning i egenkapital (kortfristet gæld) og så fra gæld til bank når du flytter til dig selv til slut

vh John Hannover 

Det vil ikke rigtigt fungerer, det vil kræve at jeg sælger små 30.000 i aktier for at kunne dække beløbet først.

der er ikke andre måder. Hæver du først fra APS kapital vil det være maskeret udbytte og du vil ende med en skat over 100% - forstår i øvrigt ikke hvad det har at gøre med sælge aktier - Dit ApS har vel pengene stående som kapital formoder jeg

Du må ikke gå ned af den vej - det er ulovligt helt enkelt at føre ApS kapitalen over til privat - du må FØRST lægge ud privat og SÅ få penge af dit ApS

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)