Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iværksætter netværk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jun 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 02:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsaa..

jeg har meget svært ved at få netværk der brænder for at skabe noget selv og leve af det..min vennekreds og familie er slet ikke interesseret i sådan noget, de er bare glade for deres arbejde og føler de har det godt, hvilket jeg synes er helt fair alle er forskellige

Men jeg brænder så meget for det, og har da haft en rigtig god ide som jeg stadig arbejder selv med, men kunne bare rigtig godt tænke mig nogen at spare med og udvikle ting med..

Hvad har i gjort på jeres rejse til selvstændighed

jeg takker på forhånd.

Fra Odense S
Tilmeldt 14. Jan 19
Indlæg ialt: 36
Fra  Advedia Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ilweyn.

Nu ved jeg ikke hvor du er fra i landet, men jeg ville klart tage fat i den første og bedste iværksætterkonsulent. Det har hjulpet mig rigtig meget i min opstart. De er gode til at snakke objektivt om de idéer man nu har og er gode til at sørger for nogle realistiske forventninger og en realistisk gennemgang af dine idéer og forretningsplan.

De kan også give dig en masse værktøjer til hvordan du så kommer videre og hvad de næste skridt i dit iværksætteri skal være. Der er også flere kommuner der tilbyder iværksætterforløb. Nogle koster noget, andre er gratis. Men søg på din kommune og se om der er nogle tilbud til iværksættere.

I Odense er der f.eks. Odense Iværksætterservice og Stjernskibet og mener at huske at der er i de fleste kommuner er noget lignende.

Held og lykke med det hele!

Tilmeldt 18. Jun 19
Indlæg ialt: 9
Fra  Mediator Leila Boel Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ilweyn
Jeg kan også klart anbefale dig at gøre brug af den hjælp der er til iværksættere i mange kommuner.
I mit tilfælde fik jeg 10 gratis rådgivningstimer, gratis husleje i tre måneder i et kontorfællesskab for iværksættere - og dermed også en masse kolleger at sparre med om det at være selvstændig.
Der findes en masse kontorfællesskaber rundt omkring i landet, og det kan være en mulighed uanset om du ønsker iværksætterhjælp eller ej.
Ved også at nogen caféer og hoteller stiller lokaler til rådighed hvor man kan sidde sammen med andre. Nogen faciliteter er gratis andre koster lidt.
Derudover er der mulighed for forskellige netværk - eks. Feminin Business Circle som jeg selv er medlem af.

VH Leila Boel
Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ilweyn,

Hvis du gerne vil have kompetent sparring fra coaches som har kompetencer lige fra sourcing, ledelse, marketing, produktudvikling, salg, strategi osv. 
Så prøv at eventuelt at kig på www.startupcentral.dk Big Smile

Jeg bruger dem selv, og hvis du vil i direkte kontakt med teamet så kan jeg godt hjælpe dig med det :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)