Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan markedsføre jeg min virksomhed

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 11. Jun 19
Indlæg ialt: 3
Fra  https://www.amino.dk/members/Kaldmigmads/default.aspx Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Holm,

Lige en lille tilføjelse til mit sidste skriv til dig :)

Nu skrev du at der ikke var noget særligt budget, jeg kan derfor anbefale dig, ligesom Dennis, at bruge din ekstra tid på at blive klogere på SEO. Udover at din side naturligvis skal indekseres ordentlig af Google mv. så kan jeg anbefale at gøre lidt ligesom CarConnect (https://carconnect.dk/services/), der har tilføjet emnerelevant tekst i bunden af deres side. 

Hvis du søger på "ubersuggest seo tool" kan du få hjælp til dine optimeringer 

Fra Ishøj
Tilmeldt 12. Sep 19
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Holm,

Umiddelbart kan jeg høre på dig at du er lidt i tvivl omkring hvordan du skal markedsføre det som du nu laver. Jeg ville anbefale dig at benytte dig af Facebook hvor du fx kunne skrive et opslag omkring den service som du tilbyder. Du kan fx. udarbejde en kampagne hvor du designer den meget flot og elegant og skriver kort omkring din virksomhed i beskrivelsen og derudover skriver på selve kampagnen hvilken service du tilbyder og skriver derefter også priserne så man kan se det.

Ydermere kan du også skrive artikler omkring din virksomhed, og hvilke service du tilbyder, hvorfor man skal vælge dig og ikke en anden? Hvad gør dig anderledes i forhold til konkurrenterne er det pga prisen? er det fordi dit alarm system er mere advanceret og sikkert end en anden? Du kan også lave en hjemmeside ligesom jeg har lavet.

Du kan også lave en lille video på 30 sekunder, hvor du fx viser visuelt hvordan du sætter alarmen op i en bolig? 

Bare nogle ideer, hvis du har spørgsmål så er jeg klar til at svare på dem.

Venlig hilsen

Turan

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)