Jeg vil anmode om at I videresender linket med jeres næste nyhedsbrev og evt. laver et link direkte fra jeres hjemmeside eller på anden måde fortæller om det til jeres venner, bekendte og kunder. Og hvis der er nogen der har gode ideer til sprede budskabet tager vi med glæde mod gode råd og ideer. ![]() |
Nu skal vores skoler, sygehuse, pasning af unge og gamle og alt muligt andet velfærds-fekumdik jo betales af nogen.
Jeg synes det er fint at beskatte boliger i udlandet en lille smule. Sådan nogen som dig der har sådan en ekstra bolig i udlandet har jo som hovedregel kassen - og tilykke med det, godt klaret. Du vidste jo at det var sådan at du skulle betale skat da du købte boligen ikke ? Så tør nu dine øjne og vær glad for at det er gået dig godt her i livet :-)
Jeg har mildest talt svært ved at fatte sympati for din sag. De bredeste skuldre i samfundet må også bære de tungeste byrder - sådan er det nu engang. Mange tak for hjælpen fra mig og det øvrige danske samfund.
Faktisk synes jeg vi skulle beskatte boliger meget mere herhjemme - og så sætte indkomstskatten ned. Men det er der jo nok ikke så mange stemmer i at mene. De politikere der måttte mener det samme holder i hvert fald deres kæft lukket med det.
....og nej det er ikke fordi jeg ikke selv betaler ret meget skat. Jeg bliver flået hver gang - men sådan er det jo.
Jeg prøver så bare at tjene dobbelt så meget næste år så der er lidt tilbage til mig alligevel - vel brokker jeg mig også af og til, men det hjælper jo ikke noget. Tjener man penge skal man betale skat.