Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cvr under 18

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 17
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!
Hvordan foregår det hvis jeg skal have et CVR under 18? Skal jeg sende et fysisk brev eller hvordan foregår det hele?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:19

https://www.legaldesk.dk/artikler/ung-ivaerksaetter

Du gør nok meget klogt i at sætte dig ind i hvad der skal til for at drive virksomhed, da du jo indgår en lang række forpligtelser (og dine forældre hænger på "lorten" hvis du ikke gør dit arbejde ordentligt). Fx skal du naturligvis føre regnskab og vide hvordan det gøres.

Selvom det naturligvis er super fedt at have ambitioner i en ung alder, er der ingen skam i at starte som flaskedreng i det lokale supermarked :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:50

Sen112:

Hej Amino!
Hvordan foregår det hvis jeg skal have et CVR under 18? Skal jeg sende et fysisk brev eller hvordan foregår det hele?

det foregår elektronisk i dag og du kan læse hvordan her http://johnhannover.blogspot.dk/2013/03/starte-virksomhed-som-umyndig.html

Alternativ er at have en over 18 - gerne en forældre - til at drive det - de har ansvaret i alle fald - og så lave generationsskifte

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Aug 17
Skrevet kl. 11:44

Har brugt meget tid på at vide hvad der skal til. Jeg er indforstået med at der skal føres regnskab, årsregnskab og andre former for regnskab. Jeg har selfølgelig også set på forskellige revisorer, som kan hjælpe mig med regnskabet og senere hen lære mig hvordan man gøre :-)

Tilmeldt 7. Aug 17
Skrevet kl. 11:49

Tak! Min mor har lavet en ansøgning og den er sendt afsted. Hvor lang tid kan det tage at få respons? :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:57

Sen112:

Tak! Min mor har lavet en ansøgning og den er sendt afsted. Hvor lang tid kan det tage at få respons? :-)

tidl. fra 6-12 uger ofte - de behandler det i "bundter" - man kan rykke dem og se at fremskynde men det er også muligt det går hurtigere i det nye regi (var tidl. statsamtet)

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)