Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Årsregnskab til fuldstændigt inaktivt IVS

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Oct 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal til at lukke et IVS ned. IVS'er har været helt inaktivt og jeg vil gerne lukke det ned. Men for at gøre det skal jeg først indsende en årsregnskab.

Jeg er gået igennem regnskab 2.0 i VIRK og indtastet 0 alle steder, bortset fra i kapitalen hvor der jo er en selskabskapital på 1 kr. Er der nogen der ved og dette er den korrekte måde at udfylde på for et firma som ikke har haft nogen aktivitet?

Er der noget jeg fuldstændigt har misset og skal gøre?

Skal jeg beholde den 1 kr som kapital eller også bare skrive 0?

Der har altså ikke været nogen aktivitet siden IVS'et blev oprettet og indskuddet var på 1 kr. Jeg skal indsende regnskab og kan ikke komme uden om det og jeg har ikke revisor pligt og ingen forpligtelser i selskabet.

På forhånd tak for hjælpen.

Sebastian

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46697
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ført er der 2018 går jeg ud fra - og det kan jo godt være 0 alle steder, hvis du har set stort på lovpligtig afbrejdsskadeforsikring og intet betaler til bank
Din kapital må være 1 kr stadigt og jo befinde sig et sted - i kasse eller bank - så du har balance

Du skal indsende 2018 og udfylde selvangivelse for 2018 - med min DR du vil tvangsopløses - gratis godt nok, men dit navn vil så altid stå med et tvangsopløst selskab i CVR

Når du så ha lavet 2018 - så skal der en ny - let balance til for i år og anmodes om skattekvitance hvorefter du kan lukke ved erklæring, hvilket ser klart pænere ud 

http://johnhannover.blogspot.dk/2015/11/lukke-selskab.html 

Venlig hilsen John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)