Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stempel/tryk til tekstil uden farlig kemi??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer!

Jeg leder efter et stempel/tryk til tekstiler, som ikke indeholder nogen skadelig kemi.

Det er mit firmanavn jeg stempler på nogle af mine produkter, men har endnu ikke kunnet finde et stempel der er dokumenteret uden skadelige stoffer.

Kan nogen hjælpe?

Synes ikke jeg kan finde det nogen steder...

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle trykfarver indeholder kemi, så kemi kommer du ikke udenom

De farver der sælger indefor EU er godkendte og indeholder ikke de virkeligt skadelige stoffer.

Tilmeldt 4. Jun 19
Indlæg ialt: 1
Fra  furbysofie Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2078
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Anne Sørensen:
Det er mit firmanavn jeg stempler på nogle af mine produkter, men har endnu ikke kunnet finde et stempel der er dokumenteret uden skadelige stoffer.

Send mig en PB, så kan jeg nok hjælpe dig. Jeg får lavet det samme til mine kunder.

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 19
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg være dig behjælpelig med. Jeg kan printe med vandbaseret biogodkendte farver. Nok noget af det bedste på markedet ifht til holdbarhed og miljø.

Send evt. en png eller vector fil til min mail: Ludvigbcontact@gmail.com så kan jeg fikse det.

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 19
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg være dig behjælpelig med. Jeg kan printe med vandbaseret biogodkendte farver. Nok noget af det bedste på markedet ifht til holdbarhed og miljø.

Send evt. en png eller vector fil til min mail: Ludvigbcontact@gmail.com så kan jeg fikse det.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)