Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sodavands produktion

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. May 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey
Min gode ven og jeg har planer om at starte vores egen sodavand, men vi er ret unge og har derfor ingen erfaring med det. Er der nogle af jer der kan hjælpe/forklare os hvordan man kommer i gang? Hvordan får man produceret og solgt sin sodavand?

Jeg håber i kan hjælpe, mange tak på forhånd!

Mvh Noev
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Noev nu skriver du ikke om i har en opskrift eller ej men hvis i har en opskrift så er det bare at få kontaktet nogle bryggerier. 

Men mht. Salg så siger man jo at produktionen er 10% af omkostningerne ved at starte en ny sodavand og markedsføringen er så de sidste 90% hvorfor tror du egentlig at coca cola laver de der LAAAAAAAAAAAANGE youtube reklamer med Gex og de andre? (Nu har jeg jo personligt boykottet coca cola p.ga. at jeg syntes at de der reklamer de laver på youtube er noget langtrukkent lort) og jeg tror egentlig også at coca cola følger 90/10 reglen...

Og mht salget er der flere muligheder den første er at starte en webshop op også sælge til dagligvare forretningerne som grossist.  Men det kræver desværre at der er noget buzz om jeres sodavand i forvejen. 

Den næste er simpelthen at starte en fysisk forretning op i jeres egen by også sælge den der sodavand sammen med nogle andre varer... 

Og den sidste metode til at sælge jeres sodavand jeg kan komme op med lige nu er at gå ind i den lokale brugs også spørge dem om de er interesseret i at sælge jeres sodavand. 

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

I brygger den selv :-) Forsøg jer frem ved at lave små portioner sirup med den smag i gerne vil have. Fortynd så med danskvand.

Lykkes det jer at lave noget som er spitzenklasse kan I forsøge at få et større bryggeri til at tappe det for jer.

Jeg har netop lavet min egen colasirup. Det har taget 3 år og ca. 30-40 forsøg :-) Det kan sagtens gøres hurtigere, men jeg har lige skulle balancere det med arbejde, børn, andre aktiviteter og en kone der skulle blive god igen efter hvert forsøg (Det sviner max i køkkenet)

Held og lykke med det.

Tilmeldt 26. May 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for jeres svar! men hvilke bryggerier kontakter man? og hvad gør man med emballage, altså hvordan får man designet sin egen dåse?
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)