Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvis man ikke vil blive snydt af sin partner?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. May 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :
hej, er helt ny, og mangler svar fra nogle kloge hoveder, jeg har en ide og søger derfor en partner der er god til it, hvordan finder jeg en partner og hvordan fortæller jeg om min ide uden min nye partner, bare smutter med ideen og laver den selv? for er bekymret over man forklare ideen og de så siger det ikke er noget for dem og går ud og sætter den i verden selv. tak på forhånd og i må sige hvis mit spørgsmål er forkert eller for dårligt :)
Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det her spørgsmål kommer igen og igen. Sandsynligheden for at der er nogen der løber med din ide, er meget meget lille.

Chancen for at du ender med fiasko fordi du sidder og putter med en ide du er bange for at dele, er mange gange større.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

oliver falck:
hej, er helt ny, og mangler svar fra nogle kloge hoveder, jeg har en ide og søger derfor en partner der er god til it, hvordan finder jeg en partner og hvordan fortæller jeg om min ide uden min nye partner, bare smutter med ideen og laver den selv? for er bekymret over man forklare ideen og de så siger det ikke er noget for dem og går ud og sætter den i verden selv. tak på forhånd og i må sige hvis mit spørgsmål er forkert eller for dårligt :)

Pas på du ikke overvurderer din ide. Meget få ideer er noget værd, medmindre du ejer evnerne til at gøre det til en success fordi du er dygtig til det du gør. Barnes and Nobles solgte bøger online 7-8 år før Amazon blev startet. Hvorfor tabte en forretning som alle kendte og respekterede til en bumset indvandrer med en ide som andre allerede havde?
Hvis du ikke ville ansætte dig selv til den funktion du skal udføre, så vil du have et problem, men det har du ikke hvis din partner skal bruge dig og du skal bruge ham.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)