Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opløsning af IVS i forbindelse med afskaffelsen af IVS

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. May 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino'er.
I forbindelse med afskaffelsen af iværksætterselskaber skal man, som bekendt, omlægge til ApS eller lukke selskabet. Jeg har et IVS uden nogen form for aktivitet, som jeg ikke har fået lukket. Hvis jeg ikke foretager mig noget, så bliver mit selskab tvangsopløst. Mit spørgsmål er; har det nogen økonomiske omkostninger for mig, hvis jeg lader skat om at opløse selskabet?

Med venlig hilsen,
Christian Larsen
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

chrl1992:
Hej Amino'er.
I forbindelse med afskaffelsen af iværksætterselskaber skal man, som bekendt, omlægge til ApS eller lukke selskabet. Jeg har et IVS uden nogen form for aktivitet, som jeg ikke har fået lukket. Hvis jeg ikke foretager mig noget, så bliver mit selskab tvangsopløst. Mit spørgsmål er; har det nogen økonomiske omkostninger for mig, hvis jeg lader skat om at opløse selskabet?

Med venlig hilsen,
Christian Larsen

det har det desværre ikke (desværre fordi det så er samfundet der binder en bunke penge i dig og dit IVS - en af grundende til det var godt det blev stoppet)
Det koster dig intet - ud over, at du altid kan søges i CVR som en der missede et IVS og fik det tvangslukket, hvilket KAN skade ved ny virksomhed i visse fald

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange som gerne vil købe tomme IVS'er. Så hvis det har været uden aktivitet og der i øvrigt ikke er lig i skabet, så kan du let få det solgt og komme hurtigt og nemt ud af det, med lidt ekstra håndører på lommen. Bonus er så også at du ikke har været endnu en byrde for samfundet.

Statsautoriseret revisor - København

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)