Jeg står desværre i den uheldige situation at jeg, efter at have kæmpet godt et år, er kommet ud af et I/S med en tidligere kammerat.
Det viser sig dog så desværre, at han har købt div. ting og ikke har betalt, samt leased ting i vores daværende firma.
Han har lavet et firma ved samme navn med en af hans anden venner, og i den forbindelse ved jeg at de har brugt det udstyr han har leased i vores navn. Dvs. at de i deres nye firma har brugt de ting jeg nu skal betale for.
Mit egentlige spørgsmål er så, er der noget jeg kan gører for at stoppe strømmen af inkasso sager som stammer fra ham? Og hvad kan jeg gører for at få mine penge tilbage fra ham?
Nå, nu har jeg været igennem en retssag med dette, og ja, jeg tabte naturligvis, da jeg var en del af firmaet etc.
Nu er sagen så den, at der med jævne mellemrum dukker nye ting op (restancer til det offentlige og div. firmaer).
Jeg har af flere fået af vide at jeg kan indrykke en meddelelse i Statstidende, som gør at jeg pr. en eller anden dato, ikke længere kan holdes ansvarlig for hvad han har lavet. Er dette korrekt?
Er der nogle der har forslag til hvordan jeg kan få, om ikke alle mine penge, så i al fald nogle af dem retur fra tossen?
Status godt et år efter min sidste post. Jeg er nået så langt som at han har betalt mig lige under renterne på det lån jeg har måtte tage..
Jeg søger stadig efter en advokat eller andet der kan hjælpe med at kører noget sag imod ham til en fornuftig penge/andel i beløbet, men har grundet private omstændigheder ikke haft overskud til at gøre det store ved det..