Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt til Sverige (store pakker)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogle, der kan anbefale et fragtfirma eller lignende til levering af pakker fra DK > Sverige?

Pakkerne har en størrelse, der overstiger GLS' maximum mål med ca. 50%.

Priserne via Pakke.dk er nemlig stukket lidt af synes jeg, da +1000 DKK er lidt i overkanten.

Indenrigs får jeg samme størrelser pakker sendt via fragtmand til 150-200 kr.

Mvh

Moderne grafiske plakater online @ minida.dk. Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet.

Tilmeldt 20. Jan 17
Indlæg ialt: 23
Fra  Fix-IT Consulting ApS Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere haft gode erfaringer med UPS, hvor priserne har været MEGET gode, men det kommer selvfølgelig an på volumen af forsendelser. (Vi havde ca. 36.000 pakker per år i alle størrelser.)

  • Pakker kan veje op til 70 kg
  • Pakker kan have en samlet omkreds (længde og bredde lagt sammen) på op til 400 cm
  • Pakker kan være op til 274 cm i længden
  • Pakker, der vejer mere end  31.5 kg, 25 kg inden for EU, kræver en særlig etiket for tunge pakker
  • Pakker, der fylder meget i forhold til vægten, kræver særlig beregning af prisen og af den volumetriske vægt

Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René

Alle mine pakker er indenfor disse mål.

Kan du løfte sløret for prisen (sådan ca.)?

Mvh.

Moderne grafiske plakater online @ minida.dk. Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet.

Tilmeldt 20. Jan 17
Indlæg ialt: 23
Fra  Fix-IT Consulting ApS Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan desværre ikke gå i detaljer her på forum, men send mig en mail eller en besked så kan jeg løfte sløret lidt mere...

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Minida-plakater

Hvis du vil have hjælp så bliver du nødt til at oplyse hvad mål  og vægt dine pakker har, samt forventet årligt antal pakker.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)