Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af Merchandise

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. May 19
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa Aminoer
Jeg har her på det sidste tænkt på at starte med at sælge Fortnite merchendaise, dog er jeg sikker på at jeg skal købe licens hos Epic Games?
Hvad tror i sådan et licens koster? Og hvordan får man fat i det?
Der er andre sider såsom Fruugo der sælger Fortnite trøjer osv. men de vil ikke uddybbe om de har licens eller ej.

Håber i kan hjælpe!
Mvh. Rune
Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Runets:
Jeg har her på det sidste tænkt på at starte med at sælge Fortnite merchendaise, dog er jeg sikker på at jeg skal købe licens hos Epic Games?

Det er ikke sikkert at du skal have licens, hvis du selv køber varer i EU fra autoriseret forhandler og sælger dem videre så mener jeg at du behøver ikke have nogen licens.

Du skal have licens hvis du selv vil producere varer.

Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv en mail til firmaet bag, og hør dem ad. :)

Og god fornøjelse med projektet. :)

Moderne grafiske plakater online @ minida.dk. Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet.

Tilmeldt 14. May 19
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Vil jeg prøve! Tak for det.
Tilmeldt 14. May 19
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Forstår ikke lige det første afsnit, mener eller mener du ikke jeg behøver licens?
Tak for svaret ellers! :)
Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du køber varer i EU fra en autoriseret forhandler og sælger dem videre så behøver du ikke have nogen licens.

Du skal have en licens hvis du vil selv producere varer.

Tilmeldt 14. May 19
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay tak! Da jeg skrev licens tænkte jeg mere på sådan brugsrettighederne, da Fortnite er en kæmpe virksomhed. Og nemt kan komme efter en, så ville jeg helst være i safe zone! :D - Jeg tænkte også man kan da bare importere t-shirts med print som figurene fra Kina og så sælge dem i Danmark. Men det tror jeg ikke helt er lovligt.

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Runets:
Jeg tænkte også man kan da bare importere t-shirts med print som figurene fra Kina og så sælge dem i Danmark. Men det tror jeg ikke helt er lovligt.

Det vil være ulovligt hvis firma ligger uden for EU og mange firma i Kina, producerer varer selv om de ingen licens har. 

Tilmeldt 14. May 19
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var også hvad jeg tænkte, men tak for uddybningen!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)