Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

redigering af ordre-mails i Woocommerce

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad gør I andre?

Jeg er newbie og kan se at man let skal ud i noget kodning hvis man skal redigere teksten. (ret mærkligt, at det skal være så svært..)

så er der nogle steder på Google de anbefaler et plugin som hedder Woocommerce email plugin - er der nogen som kender det?

Jeg har dog mit Woocommerce i Wordpress så det skal kunne fungere her. 

Og et sidste spørgsmål: 

kan man i Woocommerce indstille systemet sådan, at afhængig af hvilken ordre som bestilles, får kunden forskellige mails tilsendt? (F.eks. hvis der til et givent produkt er forskellige instruktioner) 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du skal redigere templates skal du oprette et child theme hvor du kopiere woocommerce templates over så de kan ændres. Dette kan være kompleks så jeg vil anbefale at du installere det plugin som du selv forslår så du via wordpress admin selv kan redigere i templates.

Fra Ringsted
Tilmeldt 3. Feb 15
Indlæg ialt: 73
Fra  Josellis ApS Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg vil anbefale dig at bruge et plugin der hedder: Kadence WooCommerce E-mail Designer

Det er nemt og gratis og jeg bruger det selv :) Hvis det skal være mere avanceret skal du nok ud og betale for et. Men jeg synes dette er rigtig godt.

Ang. dit sidste spørgsmål der ved jeg ikke om det er muligt. Men det er muligt at lave en mail til en status f.eks "Behandler" og manuelt sætte ordren i denne status, så vil din kunde modtage den email som du har tilpasset hertil. Denne kunne være med instruktioner.
Om det kan sættes op automatisk på en smartere måde, er jeg ikke klar over.
Hvis du har rigtig mange forskellige instruktioner, så skal du nok ud og søge efter et plugin der kan dette, hvis det findes.

Mvh Daniel

Billige solbriller på billigsolbrille.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)