Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det svært at sælge forsikringer over telefonen?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt lide at tale med  mennesker og har lidt erfaring med mødebooking.

Derfor overvejer jeg at søge et job som mødebooker i et forsikringsselskab som fritidsjob. Dvs. at jeg skal booke indenfor B2C.

Er der nogen der har erfaring med dette, og i det hele taget med at booke møder og sælge over telefonen.

Jeg vil blive glad for svar :-)

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 510
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udgangspunkt er det svært (specielt hvis du selv skal lukke salg på telefon).

Ved nysalg: Det som kan gøre det nemmere er hvis du kan få ringelister (findes der et centralt register som indeholder information om konkurrentens kunder, deres forsikringer, udløbsdatoer, nuværende leverandør, betalt pris osv?)

Du skriver godt nok mødebooker, men er der så gode marginaler i branchen så at det kan betale sig med en mødebooker som skaber varme leads?

En mulighed er at du skaber leads til affiliate websites som sammenligner forsikringer (du guider potentielle kunder ind på "din" landingpage på affiliatesitet.

Held og lykke!

Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar :-)

Ja, det er ikke let. Det er som om at telemarketing/mødebooking har fået et dårligt ry. Vel ikke kun hos kunderne, men måske også hos de firmaer som kunne have glæde af det (?)

Er der ikke nogen herinde som aktivt arbejder med telemarketing/mødebooking, som kan fortælle om jeres erfaringer?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)