Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlejning af ejendom - er der en, som har et regneark jeg kan kigge på?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Apr 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa
Jeg kunne godt tænke mig at få nogle fif til at lave et regneark, som skal bruges til udlejning af ejendom.
Jeg har derfor søgt efter eksempler af et regneark på google, men jeg kan ikke finde nogle eksempler. Derfor vi jeg høre om der er nogle som har et liggende, som i dag bruges og som har de mest basale ting på når det drejer sig om indtægter/udgifter ved udlejning?
Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt uforståeligt hvad du mener.

For en udlejningsejendom med flere lejemål, er der indtægter for de enkelte lejligheder og á conto varme, hvis det er dig som sørger for varmen. Der kan være andre indtægter, såsom beboerforening og lignende.

Med hensyn til udgifter er der ydelser på indestående lån fordelt på renter og afdrag, forsikringer, ejendoms-skatter o.s.v.

På et normalt excel regneark opfører du alle indtægter og tæller sammen og tilsvarende med udgifterne.

Herefter er det nemt at finde frem til over- eller underskud.

Der findes også meget effektive ejendomsadministrationsprogrammer, som automatisk kan hjælpe dig på mange punkter.

Du er velkommen til at kontakte mig med en PB, så skal jeg hjælpe dig I gang med at opbygge et regneark, hvis det er noget I stil med ovennævnte du mener.

Mvh

Jørgen

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Tilmeldt 28. Apr 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er udlejning af en ejendom.
Og det er et simpelt regneark, så jeg kan lure hvad andre gør. Der er ikke regnskabs pligt over for SKAT, så det behøver ikke være stort og fint, blot en ledetråd til mig.
Mvh Henriette
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det som forvirrer er, at det er uklart om du forespørger et regneark med henblik på beregning af lejeprisen eller blot en simpel resultatopgørelse.

Tilmeldt 17. Feb 14
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)