Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil gerne til next level... Har brug for jeres hjælp!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Apr 19
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Hej Aminoere!

Mit navn er Phillip Jessen.
Her det seneste halve år til et år har jeg solgt smykker og accessories på facebook.

Jeg har leverede måske 50+ breve, og har stadig et lille lager tilbage, men jeg ved ikke hvordan jeg kan få noget solgt hele tiden, og det er derfor jeg har brug for jeres til til inspiration!

Så mit spørgsmål er.

Hvordan startede i, og hvordan kom i rigtigt i gang? Er sikker på at jeg ikke er den eneste der gerne vil høre jeres historie! :)
¨


Dbh. Phillip Jessen (13år, snart 14 :p)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot gået - i så ung en alder men

Start med at få dine forældre med her - som 13 årig må du slet ikke optræde som virksomhed - ikke kunne indgå forpligtelser - importere erhvervsmæssigt osv - og smykker kan indeholde for meget nikkel og meget andet kan gå galt, som en under 18 rent faktisk slet ikke må kunne risikere
Du må som udgangspunkt heller ikke have mobilpay til erhverv osv - så next level er en rigtig forretning - med en af dine forældre som ejer - du kan overtage som generationsskifte siden
Du må gerne være den der driver det, men skal du til next level skal du have en proff hjemmeside med et CVR - regler for retur - kundesikkerhed - betalingsløsninger og alt muligt andet, som kræver en over 18 som ansvarsperson

god vind med det

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. May 19
Indlæg ialt: 25
Fra  KaufmannDesigns Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Godt gået Jessen!
Bliv ved med arbejdet :D

Arbejder på mine egne designs her ved KaufmannDesigns.

Spejle til stort og småt

Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kanon sejt. :)

Det handler bare om at blive ved, og så søge erfaring fra nettet, medierne, bøger. Skab dig selv en mases viden - og erfaring.

Moderne grafiske plakater online @ minida.dk. Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)