Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig stil med eget firmanavn i kundens footer?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Jeg ser ofte at bureauer har deres firmanavn med link stående i deres kunders footer. Eks: "Udviklet og hosted af xxx".

Jeg laver selv hjemmesider, men sætter ikke mit firmanavn ind på mine kunders hjemmesider, fordi jeg egentligt generelt synes at den hjemmeside jeg laver tilhører dem, og ikke mig.

Hvad er jeres holdning til dette? Hvis dette er normal procedure vil jeg også kunne få en masse links ind til min egen hjemmeside.

vh Michael


Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Holy shit det er dårlig stil at indsætte dit eget link på en kundes hjemmeside.

Fordi lad os evt. sige at du begynder at sælge SEO-ydelser også og din kunde hyrer et eller andet bureau til at varetage deres link building så bliver det bureau jo tvunget til at link builde til en konkurrent, jeg har selv stået i den situation som Link builder, og lad os bare sige det således det var ikke mine stærkeste links kunden fik.

MVH.

Lurks 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gjort det et par gange, hvis jeg f.eks. har lavet en hjemmeside gratis til en forening... men ellers, er så det NO GO!

Fra Randers
Tilmeldt 25. Mar 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville aldrig sætte mit eget navn på den salgs.

Jeg synes det ville svare lidt til at sætte mit eget logo, oveni det logo jeg lige havde lavet for en kunde - hvis det nu var den slags forretning man drev.

Nogo herfra :)

Tilmeldt 20. Mar 19
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Helt sikkert enig i det er dårlig stil.
Men det kan da forsvares hvis man har lavet en hjemmeside gratis for en forening.

Men jeg som kunde ville helt sikkert også syntes det var mærkeligt hvis en udbyder forlangte dette ...
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Maria P:
Men det kan da forsvares hvis man har lavet en hjemmeside gratis for en forening.

Så kan man bede dem om at skrive ens firmanavn i "Om os"

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

I gamle dage var det normalt at man fjorde det. Det er det ikke mere. Det var især på de typer hjemmesider hvor det kunden købte reelt var en licens til at bruge det og så kunne de udvide med ikke at have firmanavnet i footeren. I gamle dage var det jo dyrt at udvikle hjemmesider fra bunden. Hvorfor mange udbydere tilbød lavere pris hvis firmaet stod der nede.

Men i dag hvor det ret tit er open source hjemmesider giver dette ikke mening, da folk sjældent får udviklet det fra bunden og 90 % af det der laves er at opsætte en hjemmeside.

Men i dag gør udbydere tit det at fx login siden indeholder firmanavnet på den der har udviklet det. For ligesom at minde køber om det. Og så de ved hvor de skal henvende sig.

Man gør det bare ikke så meget mere. Især fordi det ikke længere har en seo værdi som det havde i gamle dage. Så er det bedre hvis man kan få lavet en specifik side til det i stedet.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville blot spørge dine kunder om det er i orden du sætter dit link i bunden. Hvis de siger nej lader du være - No questions asked. :-D

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Ikast
Tilmeldt 15. Apr 19
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 07:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med de andre om at det er dårlig stil at gøre det den dag i dag, og jeg ser da heldigvis også færre der gør det, end for få år siden.

Jeg er også enig med at hvis der er en gratis hjemmeside man har lavet for nogen, at det så kan være en ok 'betaling'...

Men ser også nogle bureauer gøre det, selvom de tager 100.000+ for hjemmesiden...
Går det, så går det - men dårlig stil, om så det står med småt i betingelserne eller ej. (Men hvis man spørger pænt, fjerner de det typisk uden bøvl)

Festbamsen.dk - Udlejning af slush ice maskiner, beer pong borde mv. i Herning, Ikast, Silkeborg og omegn

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)