Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kinesisk producent kræver ekstra betaling

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 4. Apr 18
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej


Jeg overvejer at skifte tilbage til en kinesisk producent jeg har brugt før. Jeg skiftede producent da de ikke kunne leve op til kvaliteten af anodiseringen/farvningen af nogle aluminium elementer. Nu siger de at de godt kan, men at de skal lave nogle justeringen som kommer til at koste 3500RMD = Ca 3200 DKK. 

Jeg kan godt betale, da det er en forholdsvis lille pris for at få projektet til at glide igen, men jeg gider ikke betale hvis det ikke giver mening og at de måske forsøger at snyde mig. Tilliden er vigtigere end 3200 DKK. 



"The golden color is one hardest color for anodizing.  It causes us to increase the cost, We need to including the product quantity to instead of the defective products, also we need to brush time and time again if the color is not good enough.

The anodizing factory suggest we do the special hang for the lamp. Since the lamp qty is small, we can not bear the hang fee.  As to the special hang is about RMB 700/ PC, We need to make 5 pc, totoal RMB 3500( Total about Euro Dollar 460). Could you bear the hang fee?  We will return the money to you when the lamp qty reaches 1000 pcs total). Pls.kindly let me know how do you think of it?"

Mvh.
Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet at lave anodisering i Danmark.

Tilmeldt 4. Apr 18
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det har jeg overvejet, men jeg tror det bliver alt for dyrt?

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Østeurpa er ikke billigere i forhold til danmark, jeg har undersøgt priser.

Tilmeldt 4. Apr 18
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej


Jeg tror ikke det er så meget billigere end danmark. Jeg har skrevet til firmaet i linket. Har du en tilknytning til firmaet i sverige?


Mvh Oliver

Tilmeldt 4. Apr 18
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej


Tak for svar. Jeg har skrevet til dem. Jeg har før skrevet til danske firmaer omkring anodisering. De firmaer som også selv har med metal bearbejdningen at gøre siger ofte at de ikke vil anodisere elementer som kommer udefra.

Mvh Oliver


Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

OliverMorgan:
Har du en tilknytning til firmaet i sverige

nej, men kan hjælpe dig i f.eks. Polen

Tilmeldt 4. Apr 18
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det ellers, men det lyder rigtig rigtig besværligt at at skulle ha elementerne fra Kina til Polen alene for at de kan blive overfladebehandlet. Med mindre det er super super billigt selvfølgelig hvilket det nok ikke er. Det ville give mening hvis det var i Danmark hvor jeg alligevel bor. Vil du ikke give mig ret i det?



Mvh Oliver

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)