Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den bedste metadescription til mig, tak

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Mar 19
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg sidder og kigger lidt på et indlæg fra 2011, som jeg fik anbefalet efter at have taget et digitalt marketingskursus hos Bigum & Co.

Jeg er helt ny indenfor seo, men synes det er vildt spændende og vil gerne lære. Nu hvor alting ændrer sig så hurtigt, kan jeg så gå ud fra, at dette her er tidssvarende, når jeg nu sidder og sveder over min metadescription? :-)

Ups...URL var ikke tilladt, men jeg henviser til en tråd af frank hellerup madsen fra 13 januar 2011.

På forhånd mange tak
Jenny
Tilmeldt 6. Nov 17
Indlæg ialt: 167
Fra  Formula X Agency Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at bruge InboundCPHs tæller. Den opdateres løbende :)

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Meta description er den tekst blok der står under din url i Google's søge resultater...
Og prøv at se på det således, hvis Google var en motorvej og du kørte forbi ville du så stoppe ved det skilt? Jeg rådede mine tidligere kunder til at lave transaktionelle tekster i deres Meta description. Altså et eller andet i denne stil. Køb y her så får du gratis fragt.
Nb! Grunden til at jeg siger tidligere kunder er fordi jeg er stoppet som SEO-konsulent! Kunne bare ikke konkurrere med alle de der nye seo-eksperter der lige pludselig skød op som ukrudt... Og da folk og fæ ikke længere gider betale for kvalitet... Så besluttede jeg mig at droppe branchen...

Fra Rødovre
Tilmeldt 27. Jul 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Læs det her: https://yoast.com/meta-descriptions/

Driver webshoppen bambustøj.dk

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil have noget data på, er en metode at oprette og kører Adwords annoncer. Herved kan du få præcise data for CTR på dine tekster og lave split test.

Alternativt kan du tage et kig i Google Search console. Her kan du få vist ctr for de pågældende søgeord. Meta desc kan så opdateres og senere aflæses igen. Dette er dog en noget langsom process.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)