Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outlook 2016: kan tekst blokke med standard tekster gemmes et fælles sted, så flere brugere kan anvende de samme tekster

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense N
Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Vedr.: Vi bruger MS Outlook 2016 og har Exchange server 2016. 

Vi har et problem, som vi ikke selv kan løse:

Under arbejdet med at besvare mails bruger vi ofte, at indsætte tekst blokke indeholdende standard tekster.

Den løsning vi bruger pt. virker kun for hver enkelt bruger. Brugerne har ikke adgang til hinandens standard tekst blokke.  

vi har flere medarbejdere, som skal bruge de samme standard tekst blokke. 

Derfor leder vi med ly og lygter efter en løsning, hvor alle brugere kan få adgang til hinandens standard tekst blokke. 

Vi har fundet en mulighed for at alle kan dele hele skabeloner, men har ikke kunnet finde en fælles løsning for standard tekst blokke, som især bruges ved besvarelse af mails fra kunderne fx til at indsætte nogle tekstlinjer i en åben mail.

Findes der en løsning? 

Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne en database være en løsning - således at denne kan indeholde standardtekster og løbende suppleres med nye fra medarbejderne via den daglige drift.

Mvh

Peter Braagaard

Fra Odense N
Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter
Mange tak for dit forslag. Jeg er interesseret alle forslag, der kan løse vores problem. Er dog i tvivl om hvordan det kan skrues sammen, så det virker. Tekst stumperne skal jo indsættes i en åben mail. Kan man få adgang til databasen fra en åben mail?

 

Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

Prøv at se på www.supertekst-it.dk - her kan du også anvende fanen Kontakt  - så vi kan maile direkte.

Jeg arbejder udelukkende med Microsoft Office - systemudvikling & programmering - som du kan se på min www.

Hvis du har adgang til Microsoft Office - så kan vi evt. prøve at opbygge en model, hvis det måtte have interesse.

Mvh

Peter Braagaard

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)