Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Medejer og CTO med evner i VR søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Apr 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Kære Amino,

Jeg søger en medejer og CTO til min forretnings idé.

Jeg er ved at stifte virksomhed, og søger i den forbindelse en partner, der skal kunne supplere på de punkter hvor jeg er svagest. Lidt om mig, og firmaet herunder.

Jeg er 31 år, og salgsprofil. Jeg har igennem de sidste 12-13 år arbejdet med B2B samt B2C salg, og siddet som Salgschef, Regions Direktør etc., i nogle af landets største salgsvirksomheder. Jeg har erfaring med alt fra telcom til SaaS produkter. Jeg har derudover været salgschef i en af landets mest lovende startups. I den forbindelse har jeg en kæmpe lyst til at blive selvstændig, og vil nu selv gå vejen fra idé til virksomhed.
Jeg finder tanken om, at en idé jeg har haft i mit hoved til sidst ender med, at blive købt af folk jeg ikke havde nogen relation til på forhånd, ekstremt motiverende.

Jeg er igangsætter, og jeg kan sælge! Mine kompetencer ligger klart indenfor salg, salgsledelse, udvikling af idéer, daglig drift, rekruttering etc. Så meget de lidt mere "bløde sider" i en virksomhed.

Jeg har fået en idé, som jeg er ved at føre ud i livet, men kan se at det bliver nemmere for mig, hvis jeg allierer mig med en CTO. Forretningsplanen er på plads. Der er lagt første udkast af driftsbudgetter og etableringsbudgetter. Jeg har haft kontakt med udviklere i udlandet, og har fået lavet en MVP. Jeg har investeret i det udstyr, der i første omgang skal bruges. Men vigtigst af alt, så har jeg talt med potentielle kunder. Jeg har derved allerede nu en virksomhed, der er klar på at teste produktet. Ydermere har jeg 2 andre, der vil køre det som et pilot-projekt. Sidstnævnt, så har jeg en meget seriøs interesse fra en af de største aktører på markedet. Jeg har omfattende viden fra kunderne der kan bruges i udvikling af produktet. Og så har jeg utallige idéer til hvordan vi kan videreudvikle efterfølgende.

Ideen går meget kort ud på, at give kunder en gennemgang af deres drømmebolig i Virtual Reality. Der skal laves virtuelle tours, som kunderne kan gennemgå i ro og mag. Derfor skal jeg have udviklet en form for template, som man herefter let kan oprette nye oplevelser ud fra.

Her er hvad du skal kunne:

Det er et must at du har kendskab Unity3D, og være ekspert i VR.
Det er til fordel, såfremt du har kendskab til Oculus platformen.
Du skal være verdens bedste backendudvikler.

Jeg vil med tiden finde en CTO og evt. en CEO til selskabet. Sidste del er et måske. Det er ikke utænkeligt at vi skal have fat i en, der er endnu skarpere end mig i det administrative. Jeg har intet ønske om at sænke virksomhedens vækst ved, og er derfor villig til, at finde en CEO, der kan overtage min position, såfremt behovet foreligger..

Da jeg allerede har investeret både tid og penge i projektet, så forestiller jeg mig at give afkald på 25% af virksomheden, til hver position der skal besættes. Dette er naturligvis til forhandling. Dette gør sig gældende for, uanset, positionen C-level, der bliver besat.

Men lad os tales ved om det over en kop kaffe.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen
Morten Krog
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)