Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

program til website

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er lige gået i gang med at sætte en lille virksomhed op. Dertil skal jeg lave en hjemmeside - men jeg har ikke det store forstand på den slags i forvejen. Findes der et program hvor man kan se det hele mens man laver det - og som ikke tager måneder at lære. Jeg vil f.eks. kunne poste video og lign. løbende. Jeg skal altså kunne være aktiv på siden. 

Mvh. Jakob 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:27

Hvis du ikke har så meget erfaring, vil jeg anbefale dig at købe en hjemmeside inkl. en (wordpress) blog. Bloggen kan du let styrer med løbende indhold :)

Hvis du selv vil lave det hele fra bunden, mener jeg reelt ikke, at der findes et egnet produkt, som ikke ender med at koste dig 2-3x37 timer før du har noget brugbart. 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 17:55

Prøv eventuelt at beskrive lidt mere om hvad siden skal være for en, så kan vi bedre give dig en hjælpende anbefaling af platform.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Odense
Tilmeldt 31. Dec 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 18:01

Jan Laurenborg Olsen

Diving 2000 A/S

Fra Aalborg
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:49

Beklager mit forsøg på at være sjov....

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 18:57

Haha, den var nu meget sjov! Yes

Men alt afhængig af erfaring og kompleksitet af websitet kan man vel smide noget Joomla på eller også tage et kursus i brugen af FrontPage.

Ellers - og det ville jeg nok anbefale - kan man opsøge et af de mindre webbureauer, der har referencerne i orden til at klare sagen. Der kan man få noget fra et par tusinde og opefter... Smile

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 19:38

Du kan lære at bruge de fleste cms systemer til alm. brug (oprettelse og redigering af indhold) på relativt få timer.

Design, funktionalitet osv. derimod tager betydeligt længere tid at sætte sig ind men Joomla er helt sikkert et godt valg hvis man vil bruge det langsigtet - også er det Open Source.

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 19:53

Hej Jacob

Vi har også et lille meget simpelt CMS system, som vi kan lave til dig til en rigtig fornuftig pris. Det kan du hurtigt finde ud af og du ligger tekst og billeder ind i noget der ligner Microsoft Word meget. 

MarketIT CMS er beregnet til små virksomheder som dig.

Fra Køge
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:59

Hej Jakob,

Jeg vil anbefale det gratis cms program som hedder Quickersite som kan hentes på.... www.quickersite.com.

Jeg lavede et site på en lille dags tid og det er utroligt brugervenligt. Du kan evt. se resultatet på www.kaimann.dk

Jeg vil lige understrege, at jeg ikke er designer, men skalerbarheden med quickersite er genial. Jeg startede med et par sider og er nu oppe omkring 200 (mest produktinformation). I forhold til det "gamle" website, er vi gået fra en pagerankGoogle som lå i på den usynlige side af 300, til en placering på 13. pladsen iløbet af et par måneder, indenfor Kaimanns søgeordspræferencer.

Hvis du vil vide mere, er du meget velkommen til at PM mig. 

Hilsen

Nanocare

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 11:55
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)