Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunde under konkurs

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 16
Indlæg ialt: 84
Fra  Din Hvidevare Repatatør ApS Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i dag været hos en kunde og udført et stykke arbejde. Da det er en erhvervskunde ApS så aftaler vi jeg fremsender en faktura pr mail.

Da jeg kommer hjem og indtaster kundens cvr nr i Dinero fpr jeg at vide at kunden er under konkurs. Og det har de været siden den 5. februar 2019 (der er direktøren fratrådt).

Alligevel tilkalder de en håndværker den 1. april (det er ikke en joke) for at udføre et stykke arbejde, velvidende at de ikke kan betale. Er dette ikke bedrageri og kan man gå direkte efter ledelsen personligt ?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan se i CVR hvem der er kurator - og henvende dig til denne og jo - ledelsen vil være fratrådt HVIS det faktisk er konkurs og så må de naturligvis ikke - hverken træffe beslutninger  (og selv uden konkurs ikke stifte gæld de helt oplagt ved de aldrig kan betale - og det kan så give personlig hæftelse)
Find kurator i CVR eller statstidende

ER de ikke konkurs, så spørg Dinero hvor de har det fra men det må vel være fra CVR integration. men så er det en civil retssag du skal ud i

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 236
Fra  DinPlakat.dk Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Dinero trækker data fra CVR.dk

Fra Århus
Tilmeldt 23. Jun 14
Indlæg ialt: 168
Fra  Paragraf Advokaterne Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Som John skriver, så start med at kontakte kurator. Vil kurator betale fakturaen, så er alt i orden.

Vil kurator ikke betale fakturaen, så kan du kræve betaling direkte hos den der har bestilt opgaven (håber du har skrevet vedkommendes navn ned).

Advokatfirmaet Paragrafadvokaterne

Advokatbistand - Selskabsret - Ophavsret - Lejeret - Erstatningssager - Inkasso

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)