Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samlet oversigt over danske IT-freelanceopgaver

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 74
Fra  christianhvid.dk Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej forum.

Sammen med en god kollega har jeg konstrueret et website, hvor vi opsamler freelanceopgaver fra de konsulentmæglere, der publicerer opgaver på deres hjemmeside:

http://www.itkonsulentjobs.dk

Hvad synes I? Alt feedback er velkommen.

Hilsen

Christian og Lars

Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

God ide

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 06:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

God idé - meget simpelt og overskueligt sat op.

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

I bør sætte jer ind i basal SEO, da i ikke har udnyttet title tag, meta description, overskrifter (h1) etc.

Der ud over laver i duplicate content ved at kopiere indhold 1-1 fra de sider i scraper. I bør derfor ændre jeres visning af hvert job, så de vises på selvstændige sider, som er noindex, så hele jeres forside ikke er DC og så i ikke skader kildernes indeksering / ranks på google.

Har i fået grønt lys til at kopiere kildernes indhold, så i ikke krænker deres ophavsret. Ellers kan det blive rigtigt dyrt.

Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 74
Fra  christianhvid.dk Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter og Kristian - Tak for jeres rosende ord.

Seoplus - Tak for dine hints; vi mener selvfølgelig ikke at vi laver noget ulovligt - de fleste konsulentmæglere er interesseret i at deres annoncer bliver læst af så mange som muligt - men skulle der være nogen, der ikke mente at det ikke er en god ide at være på denne side, så finder vi selvfølgelig en løsning på det.

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Hvid:
vi mener selvfølgelig ikke at vi laver noget ulovligt

Jeg vil anbefale dig at læse om emnet på https://not-allowed.dk/ eller https://ulovligkopiering.dk/ , da det er almindeligt at sende et krav om vederlag og kompensation for kopierede tekster.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Hvid:
Sammen med en god kollega har jeg konstrueret et website, hvor vi opsamler freelanceopgaver fra de konsulentmæglere, der publicerer opgaver på deres hjemmeside:

Du bør være opmærksom på, at du risikerer at blive mødt af krav om vederlag og godtgørelse, når du uden tilladelse kopierer og publicerer indhold fra virksomheders websites og jobportaler, der lever af trafikken fra deres jobopslag.

Det indhold, du publicerer på dit website, er omfattet af ophavsret. Når du ulovligt kopierer og bringer indhold i fuld længde, kan du heller ikke dække dig ind under regler for citater.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 74
Fra  christianhvid.dk Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lige følge på websitet her et halvt år efter lanceringen.

Vi har fået god feedback fra alle de konsulenthuse, der er på og har endnu ikke oplevet at nogen ønskede at komme af.

Tværtimod har flere henvendt sig for at komme på, hvilket har gjort at vi er begyndt at alternative måde at få data på. Herunder at man kan annoncere direkte på sitet eller at vi kan tage data fra en linkedin-firmaprofil.

Desuden har vi udvidet funktionalitet omkring søgning og kategorisering af de forskellige opgaver.

Tilmeldt 14. Sep 19
Indlæg ialt: 27
Fra  Lasse ole Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Bare kør på. Det i tilbyder mangler.
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)