Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indsætte html kode i headsection

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 08
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skal til at tilføje et online bookingsystem til min hjemmeside, og i den forbindelse skal en kode indsættes i headsektionen på min side. Når jeg åbner editor'en i wordpress for jeg følgende advarsel:

"Pas på!

Du ser ud til at lave direkte redigering af dit tema i WordPress kontrolpanelet. Vi anbefaler, at du ikke gør dette! Når du redigerer direkte i temaet kan det ødelægge dit websted og dine ændringer kan gå tabt ved fremtidige opdateringer. Hvis du skal finjustere mere end dit temas CSS, så bør du nok oprette et undertema.

Hvis du beslutter dig for at redigere direkte alligevel, så brug filhåndtering til at lave en kopi med et nyt navn og hold fast i originalen. På den måde kan du genskabe en funtionsdygtig version, hvis noget går galt."

Jeg formoder, at jeg kan vælge at acceptere og når jeg kommer ind, gå ud af 'tema' og over til head sektionen? Jeg vover ikke at lave noget før jeg får grønt lys fra nogen der har forstand på det - hvis det går galt, kan jeg nemlig ikke selv rette op på det.

Taknemmelig for svar!

Mvh 

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du redigerer i dit theme uden at lave en child theme (undertheme), forsvinder dine ændringer, når dit theme bliver opdateret.

Du kan let oprette et child theme med https://da.wordpress.org/plugins/child-theme-generator/ 

Men når du ikke har viden om programmering, kan du hurtigt skabe dig en masse problemer, så jeg vil anbefale dig at betale en freelancer en timepris for at lave ændringerne.

Tilmeldt 6. Dec 08
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for hurtig hjælp! Jeg tror du har ret, jeg skal ikke selv ind og rode Big Smile

Fra Haslev
Tilmeldt 27. Mar 19
Indlæg ialt: 11
Fra  Quality Code Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Faynai, jeg kan hjælpe gratis mod en anbefaling på trustpilot! :-)
Tilmeldt 6. Dec 08
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Argh, det var ellers et fristende tilbud!! Big Smile Jeg har allerede sendt en mail af sted, men hvis ikke han har tid, vender jeg helt sikkert tilbage til dig!

Fra Haslev
Tilmeldt 27. Mar 19
Indlæg ialt: 11
Fra  Quality Code Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nåh for Søren, man skal være hurtig med aftrækkeren her, kan jeg fornemme!😁

Kontakt mig gennem mit firma (link i bio) hvis jeg kan hjælpe! 👌😃

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)