Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rejsekonsulent - svar på spørgeskema

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Sep 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg overvejer at lave et rejsekonsulent- firma, og er derfor ved at undersøge markedet. Jeg håber derfor at i vil hjælpe med at besvare dette spørgeskema :) 

TAK ! 

 https://da.surveymonkey.com/r/Q6HDGZ5

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hermed besvaret :-)

Tilmeldt 6. Mar 18
Indlæg ialt: 14
Fra  Mammawear.dk Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også besvaret, men et lille tip, hvis du skal kunne være sikker på at bruge svarene til noget:

Nr. 3 Hvor ofte rejser du- her burde du have en tekst der definerer hvad du mener med rejse. Er det så snart man forlader sit hjem, og overnatter ude? For jeg ved ikke om jeg skal medregne f.eks. arbejdsrejser, dagsrejser uden overnatning, træningslejr med fodbold holdet mv. Derfor kan jeg i princippet krydse af på alle alternativer, alt efter hvordan jeg tolker spørgsmålet Smile

På nummer 4, kan jeg så se at der kommer nogle muligheder for rejser, men de dækker jo ikke alle de former for rejse jeg kan rejse på, som aktiv ferie (ski, vandre mv.), træningslejr med fodboldholdet mv.

På nummer 6, er min næste ferie, en uges ophold ved familie i Norge, der dækker ingen af alternativerne den form for ferie. 

Dertil vil jeg sige held og lykke, det er en spændende branche. Men vær er sikker på du handler korrekt ift. rejsegarantifonden mv.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)