Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger sparring/hjælp til online markedsføring

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har tidligere hjulpet til med online markedsføring af et par webshops og er nu blevet spurgt af en kammerat om jeg vil hjælpe med markedsføring af hans virksomhed, da det bureau, som han først havde hyret, fejlede. Problemet er at de andre projekter har været webshop med salg af let omsættelige produkter og min kammerats virksomhed er en online bogholder, hvor der skal arbejdes mere med de besøgende inden de bliver kunder og nok bruges en lidt anden indgangsvinkel til kunderne. 

Jeg kunne derfor godt bruge nogen at sparre med og evt. spørge til råds, så jeg kan undgå de værste fejl, når jeg skal markedsføre en online bogholder. Jeg har flere ideer, men er lidt i tvivl om hvordan jeg bedst griber det an, så det ville jo være fedt, hvis man kunne være nogle stykker, som måske kunne mødes en gang i mellem og udveksle erfaring. Jeg har evt. lokaler i Albertslund, som vi evt. kunne bruge. Har du ikke mulighed for at mødes i Albertslund, kan vi jo også mødes online. Håber der er nogen, som kunne være interesseret.

Mvh

Kim

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)