Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ser jeg antallet af klik på Facebook opslag

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er i tvivl om, hvordan jeg ser antal klik fra et Facebook opslag. Jeg har taget et skærmprint af de interaktioner, der har været på et af mine seneste opslag.

Her linker jeg ud til et website, og det jeg er interesseret i at vide er, hvor mange klik der har været ud til det website. Der har kun været et enkelt link i mit opslag. Derudover så er der jo der hvor Facebook selv skriver "Se mere" som man skal trykke på for at læse resten af teksten.

Men er jeg helt galt på den, hvis jeg tror, at der har været 1.606 klik på mit link ud til websitet i opslaget jvf. vedlagte skærmprint? 

Fra København
Tilmeldt 21. Nov 16
Indlæg ialt: 66
Fra  Consulting Eleven Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkelsen,

Nej, du er ikke galt på den. Det er korrekt, at der har været 1.606 klik på dit link ud til websitet i opslaget.

Om de klik så er relevante eller ej, det kan du ikke afgøre ved bare at kigge på antallet af kliks. For at afgøre dette, så skal du dykke dybere ned i din Google Analytics, og se hvad dem der klikkede rent faktisk gjorde efter de landede på dit website. Hvis de fx forsvandt lige med det samme (bounce), så var de kliks ikke så relevante. Men hvis de derimod kiggede på andre af dine sider, og/eller fx købte med det samme, så har det været mere relevante kliks end hvis de forsvandt med det samme.

Håber det giver mening Smile

God weekend.

Med venlig hilsen,

Jacob

Consulting Eleven

Tilmeldt 4. Jan 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Mange tak for dit svar :)

Fra København
Tilmeldt 21. Nov 16
Indlæg ialt: 66
Fra  Consulting Eleven Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Velbekomme Smile

Tilmeldt 21. Jan 19
Indlæg ialt: 3
Fra  SLEEK atelier Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du opsat en Facebook pixel på din side?

Hvis du gør det, vil du have nemmere ved at se, hvordan de besøgende opfører sig, når de endelig er på din side. Du kan også overveje at lave et kampagne link via Googles Campaign URL builder. Det hjælper dig med at følge enkelte kampagner, hvis du sælger et bestemt produkt eller gerne vil have flere nogle bestemte læsere.

Venlig hilsen,

Thomas

Sleek Atelier

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)