Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling af SKAT

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jan 19
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Derude. 

Jeg sidder og skal lave forskudsopgørelse på hvor meget forventet overskud er på. (det kommer til at ændre sig løbende da vi hele tiden for nye kunder ind)

Da det er svært at udregne dette pga. løbende indkøb af varer, udgifter til medarbejder og kørsel ved jeg ikke hvad jeg skal taste.

Er det nemmeste bare at regne hele trækprocenten fra uden at minus udgifterne, og så have det ekstra når året er omme? Lidt ligesom man gør hvis man ikke kender sit fradrag og skal have et nogenlunde overblik over ens lønudbetaling

Jeg forventer ikke at skulle betale topskat, da jeg også skal lønne min kone på almindelig vis. 

Håber nogen måske kan sætte mig bedre ind i det, også hvis der er noget jeg misforstår. 

- Da jeg talte med SKAT, sagde det at jeg blot skulle lave en skøn ellers ville de gøre det på et tidspunkt. 

Mvh Firat. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med skat. bare sæt det overskud du forventer - indtægter minus udgifter med fradrag - så godt du kan

Gør det ex nu og så ret det til august og igen til oktober når du ved mere om hvad du rammer. det vil give dig bedste resultat i forhold til at undgå ekstra skat/for meget forskudsskat

du retter bare løbende 2-3 gange under året

vh John hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)