Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har en webshop der sælger abonnementer, og jeg vil gerne hæve et fast beløb på kundens konto hver måned, hvad gør jeg?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 19
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg driver til dagligt firmaet, stock investment, hvor vi anbefaler aktier mod betaling:

Hvad skal jeg have af betalingløsninger for at sikre min virksomhed bedst muligt? Er kreditkort en god løsning, med den nye lovgivning (gdpr)

Dette betalingssystem skal være gældende i hele verden.


På forhånd tak :)
Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvad hedder din hjemmeside? :)

Man kan lave abonnements-betaling med en SmartWeb-løsning, ePay og så https://bontii.dk/

Med Bontii's SubScripto kan der hæves hver måned i forhold til det abonnement, som kunden er tilmeldt.

Mvh

Dimitri

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det eneste verdensomspændende betalingsmiddel er kortbetalinger (visa/mastercard). Du kan så altid supplere op m. lokale betalingsmidler i takt med udbredelse.

Se evt. kortgebyr.dk

Tilmeldt 19. Mar 19
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har allerde Woocommerce tilkoblet som "laver" vores betalingsløsninger, mit spørgsmål lød på om man godt kan indfører kortbetaling (kreditkort, visadankort og mastercard) som en betalingsløsning uden vi bliver bonget i sidste ende, da vi er bange for at opbevare vores kunders data, som vi ikke har rettighed til og i værste tilfæld kan blive misbrugt af andre.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 19. Mar 19
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Fedt, kan man ændre planen undervejs, og når man sender en ansøgning til clearhaus er det så muligt at modtage alle kort, da vi skal have betaling i hele verden, eller skal man søge specifikt for udlandske kort? Der er vel også nogen regler når det er kort fra USA eller bare lande udenfor EU?
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

plan kan fint ændres.

Clearhaus understøtter alle afarter af Visa og Mastercards - uanset udstederland.

Tilmeldt 19. Mar 19
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu hvor vi har lavet en ansøgning til clearhaus og er ved at tilkoble det sammen med Quickpay, kan man så ikke lave noget smart så man kan springe nogen af ledene over, de tager ret høje procenter af ens transaktioner.

Har du nogen gode ideer til dette, hvad man kan gøre for at minimere omkostningerne mest muligt


Og tak for tidligere svar virkelig brugbart
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)