Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Producere en hjemmeside, ikke sådan noget amatør halløj

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Er igang med at opstarte et firma hvor vi skal have lavet en hjemmeside, siden er vores vindue udadtil og mange kunder vil komme den vej fra, derfor skal den være i orden osv.

Nogen der kan anbefale firmaer til dette som ikke koster monsterboksen, vi er nye og vil helst holde udgifterne nede.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 02:21

Du skal være velkommen til at sende en beskrivelse af hvad i har af forventninger og behov så returnere jeg med et uforpligtende prisoverslag på opgaven.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:18

Hej Mikkel

Hvad er jeres ønsker, krav, budget og tidsfrist?

Fra Herning
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 09:22

Hej Mikkel.

Jeg har en programmør knyttet til mig som bare kan det shit hehe. Kan du ikke lige sende mig en mail til info@lappa.dk og fortælle om dine ønsker så smider jeg en god pris til dig.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:10

Mikkel B.:

Er igang med at opstarte et firma hvor vi skal have lavet en hjemmeside, siden er vores vindue udadtil og mange kunder vil komme den vej fra, derfor skal den være i orden osv.

Nogen der kan anbefale firmaer til dette som ikke koster monsterboksen, vi er nye og vil helst holde udgifterne nede.

Vi kan da måske godt kigge lidt på opgaven. Er bare lidt i tvivl om hvad "monsterboksen" indebærer?

Vi kan klare en alm. hjemmeside med design, måske med noget nyhedsbrev, til 10-15.000 Kr vil jeg tro.

Du kan se vores referencer her www.taketwo.dk/referencer (Hmmm... linkfunktionen virker squ ikke lige for mig lige nu?!)

Mvh Peder

P.s. Jeg kan fanges på psj@taketwo.dk hvis du gerne vil høre lidt mere. 

Fra Århus
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:28
Hej Mikkel

Bare kom an - jeg er sikker på at jeg kan give dig et godt tilbud på en hjemmeside. Du kan gå ind på min hjemmeside læse mere om vores kompetencer og udfylde vores kontaktformular for iværksætterer, hvis du synes om det du læser.

Lidt om iværksætterservice: Advize ivaerksaetterservice

Lidt om uforpligtende tilbud: Advize ivaerksaetterservice

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 19:43

Hej Mikkel

Du skal gå efter et godt CMS system, hvor du har mulighed for selv at lave meget af arbejdet, det sparer du en del penge på. Så får du også en løsning der er søgemaskine optimeret og hvor der er hurtig support hvis noget er galt. 

Vil selvfølgelig gerne gi et tilbud, hvis du specificerer dine ønsker lidt mere.

Vi arbejder med et par iværksættere nu her, der alle vælger de lidt større CMS systemer, netop pga. supporten, udvidelsesmulighederne og designmulighederne. Lad mig høre fra dig hvis du vil vide mere.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 20:31

Jeg vil også meget gerne komem med et tilbud hvis du skriver lidt mere om hvad du forestiller dig din nye side skal kunne.

Jeg kan også sætte din side op i en CMS så du selv nemt og hurtigt kan redigere din nye hjemmeside direkte fra din browser uden kendskab til programmering.

Tilmeldt 28. Feb 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:15

Hvis du vil prøve et anderledes design, som stadig er brugervenligt (Selvfølgelig med selv-redigerings system), så prøv jimmy charnley kromann,  http://www.charnley.dk

Jeg tror han skal have mellem 4000-7000kr for det 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)