Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har penge - har du idéen?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer!

Som overskriften så fint indikerer, så sidder jeg med en større formue efter salget af en forretning. Jeg kunne derfor godt tænke mig at finde én herinde at investere penge i. Jeg har selv erfaring inden for salg og online marketing, men jeg er åben for et samarbejde med én som har helt andre kompetencer.
Jeg er interesseret i gastronomi og har altid haft en lille drøm om et restaurantkoncept, men jeg er åben for alt mellem himmel og jord.
Alt der omhandler abonnementsløsninger er også interessant. Skriv gerne en privat besked til mig med jeres pitch. Der er større sandsynlighed for at jeg svarer, hvis du beskriver hvad du kommer med i første besked. Jeg fortæller selvfølgelig også meget gerne mere om mig selv og min baggrund.
Jeg glæder mig til at høre fra dig!

Mvh
Anna
Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Feb 19
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man har pengene, så er det svært at komme med en ny idé.. forvirrende 

Jeg har det på den samme måde, som dig, og nu har jeg tænkt mig at møde på tvangsauktioner.

forhåbentligt finder jeg en billige bolig, som skal lejes ud :)

Tilmeldt 17. Mar 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Anna


Jeg er yderst interesseret i en dialog med dig. Jeg har virksomheden ESAmor.dk jeg importerer økologiske Spanske produkter og har eneretten på fantastiske vine, olivenolier, oliven etc .

I dag sælger jeg primært ved event privat og i firma og ved mine nyhedsmail

Jeg går med ønske om at ekspanderer på webshop, samt også åbne et lille lækkert Tapas vin bar

Du meget velkommen til at kontakte mig Håber at høre fra dig

Kærligst Gitte
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)