Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indlevere kvitteringer for fradrag?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 19
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er nybegynder så lidt i tvivl om dette. Når jeg har udgifter der skal fradrages fra omsætningen, kan jeg forstå at jeg skal gemme alle kvitteringer på disse.

Hvordan fungere det i praksis med regnskab og skat, skal man sende alle sine kvitteringer ind til skat, eller skal man bare have dem i tilfælde af at skat gerne vil se dem på et tidspunkt?
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 02:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal blot føre regnskab  -alle indtægter og udgifter (og ikke alle giver fradrag i skat) skal med - og du skal så opgive resultat og lidt andet - hvis vi taler personlig virksomhed - og offentligøre regnskab hvis vi taler selskab samt lave selskabsselvangivelse

Bilag skal gemmes i 5 år og ikke sendes til skat før end de evt beder om dem - De kan gå 5 år tilbage
Du kan læse meget mere om at drive både personlig virksomehed og selskab - eller regler, skat moms og en masse andet uden om i enten billig Epub http://jh-e-books.blogspot.com/2018/09/grundbog-til-dig-der-vil-vre-selvstndig.html eller endnu mere i dybden i PDF ebog eller lækker hard cover bog 

http://startup-linkguide.blogspot.dk/2016/04/start-up-den-komplette-ivrkstter-bog.html 

Du kan også læse det du skal vide om moms eller ikke moms og alt muligt andet i de to bøger

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Virum
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 172
Fra  Brason.dk Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sjældent Skat vil se ens gemte bilag. Har oplevet det to gange på tyve år.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

John de Summer-Brason:

Det er sjældent Skat vil se ens gemte bilag. Har oplevet det to gange på tyve år.

Enig, men man får i hvert fald ballade HVIS de gerne vil se dem, og der så ikke er orden i regnskabet!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)