Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Muligvis flere forskellige betalingsgateway og/eller indløsningaftaler?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 01:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er i gang med at starte enkeltmandsvirksomhed op,og er lige pt. i gang med at an modtage kortbetaling på min webshop. Har snakket med et hav af forskellige folk den sidste tid, og har fået en del tilbud og nogle aftaler i hus. jeg har bare været så ivrig efter at komme i gang, men det hele er meget nyt for mig.
I dag efter at være nået til bunds i nogle ting, ser jeg at jeg har registreret konti hos alle følgende:
DIBS Easy Konto
YourPay konto
Wordpress business + WooCommerce
Er jeg helt gal på den, eller er jeg måske kommet til at oprette noget af det samme, men hos forskellige udbydere?
På forhånd tak for svar
Tilmeldt 1. Mar 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Opdatering:
Efter råd i en anden gruppe fra mange om omgående at droppe YourPay pga. meget dårligt ry har jeg nu sendt anmodning til YourPay om annullering hos dem.
Jeg ved dog ikke om jeg skal beholde DIBS Easy der både er betalingslevrandør og indløser, eller om jeg skal skifte til Bambora som både betalingsleverandør og indløser? Det var der en del der anbefalede mig i den anden gruppe, hvad siger i?
Det hele er som sagt meget nyt, så bær over med mig og mine sære spørgsmål :)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

test dine egne forventede oms per måned (se lidt frem) og snit pris per handel i www.kortgebyr.dk

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)