Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kodning af hjemmeside - Hjælp søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg har kastet mig over, at prøve at stable en webbaseret forretning sammen. Det er første gang jeg giver mig ud i at lave en web-shop, og har allerede lært en hel del og puhhhh ha :) Der er blevet investeret i en hos Dandomain, hvor de levere designet og derfra skal man så lave resten selv hvilket er rimelig interessant tiltrods de masse timer man bruger.

Der hvor jeg håber at kunne trække på noget hjælpe fra jer, er omkring billederne i varelisten. Min OCD skriger hver gang, jeg ser billederne ikke sidder lige :) Indtil nu er jeg gået manuelt ind og skaleret billederne så de har samme størrelse, men det bliver ekstremt tidskrævende med 1-2 hundreder billeder. Jeg er blevet fortalt, at man kan kode sig ud af det så billederne automatisk falder ind på samme linje uanset størrelse.

Er der man en derude, der kan hjælpe?

på for hånd stor tak!

Mvh.
Kasper

ps. Dandomain var ikke til meget hjælp i den henseende, og jeg synes måske det er lidt i overkanten at betale en designer for en enkelt kode plus der er nok udgifter at klare i starten :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke hvordan dandomain's system fungerer - aldrig brugt det.

Men du kan bruge en online komprimeringsservice til også at skalere billederne :-)

F.eks. https://kraken.io/ eller https://app.imagify.io 

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også kigge på batch håndtering af billeder via imagemagick eller lignende (https://www.imagemagick.org/).

Jeg håndterer ofte billeder, videomateriale, lyd, tekst/CSV-filer/XML, og andet data og får det konverteret så det passer til behovet. Udføres ofte via et script på en Linux server.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 29. Oct 18
Indlæg ialt: 25
Fra  OKEIwebbureau Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Næste gang du vil i gang med en webshop, så kan du også overveje WordPress / Woocommerce. Det plejer at køre ret nemt og så er der masser af hjælp og videoer på nettet.

Måske kan der også være penge at spare :-)

De bedste hilsner

Lederuddannelserne.dk

Find næste lederuddannelse, lederkursus og workshop på Lederuddannelserne.dk!

Tilmeldt 10. Apr 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontakt mig på 91928437 så skal jeg hjælpe dig videre 

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor bruge tid på at lave den dybe tallerken når den er opfundet hvad med at bruge Shopify ?

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Spændende at høre, at du har startet med en DanDomain shop! 

Nu er der desværre ikke meget information om dig på din Amino-profil, men jeg tror at jeg alligevel har fundet dig i systemet :-) Og hvis jeg ikke har ramt helt ved siden af, ser det ud til, at du har fået godt styr på billederne.

Hvis du alligevel skal bruge en hånd til at nå det sidste stykke i mål, så ring ind til os i morgen på tlf. 8777 9045 - vi åbner kl. 08 sharp! Det er nemlig en af fordelene ved DanDomain - at du kan få en dansk supporter i røret, når du har brug for det ;-)

Ha' en god aften! 

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)